بروز شده در : جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:21 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56335
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 شهریور 98 11:05 ب.ظ

کارآفرینان کنگانی و اخندی در جمع برترین شرکت های استان بوشهر

ثلاث- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت هشت کارفرمای برتر تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند که در این میان دو کنگانی و یک نفر از اخند از حوزه جنوب استان بوشهر نیز در میان برترین ها حضور داشتند.

 

به گزارش ثلاث به نقل از ایرنا؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آیین گفت: معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی ارزیابی کافرمایان برتر را بر اساس هشت شاخص و با مجموع ۱۰۰ امتیاز در استان بوشهر انجام داد.

اردشیر شیرکوند افزود:  این ارزیابی در چهار سطح کارگاه‌های با بیش از ۲۰۰ کارگر، ۵۱ تا ۲۰۰ کارگر، ۶ تا ۵۰ نفر کارگر و از بین ۱ تا ۵ نفر کارگر انجام شده که بر اساس آن هشت کارفرما در استان بوشهر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: احمد پورعلی از شرکت تعاونی پارس آبزیان رسول، غلامرضا میرشقاقی از شرکت پتروشیمی خارگ و کیومرث موسیوند از شرکت سیمان دشتستان در سطح ۱ به عنوان کارفرمای نمونه انتخاب شدند.

شیرکوند اضافه کرد: علی شکوهی در سطح ۲ از شرکت فرسا شیمی در سطح ۲ و حسین طهماسبی از شرکت تولیدی نان برکت کنگان و ابوالفضل زارعی شرکت تولیدی شن و ماسه دردانه اخند در سطح ۳ به عنوان کارفرمای نمونه انتخاب شدند.

وی گفت: در سطح ۴ نیز سید حسین کوزه گر از شرکت تعاونی پیشگامان توسعه فناوری اطلاعات و فناوری جنوب و محمد حاتمی از شرکت خدماتی بلورین ریز به عنوان کارفرمای نمونه استان بوشهر در حوزه تامین اجتماعی انتخاب شدند.

شیرکوند در بخش دیگری از سخنان خود خود اظهار داشت: تاکنون از استان بوشهر ۳۷۸ نفر درخواست بخشودگی دیرکرد پرداخت جرایم تامین اجتماعی را ارائه کردند که با توجه به اتمام این طرح تا ۱۳ شهریور انتظار است سایر کارفرمایان داوطلب استفاده از این طرح نسبت به ارائه درخواست استخدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر نیز گفت: در شرایط خاص کنونی انتظار می‌رود تامین اجتماعی علاوه بر بخشودگی جرایم دیرکرد تقسیط اصل جرایم را در دستور کار قرار دهد.

خورشید گزدرازی افزود: در شرایط رکودی فعالان اقتصادی بدون شک در پرداخت اصل بیمه تامین اجتماعی نیز با مشکلاتی مواجه هستند که استقبال کم کافرمایان از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد تامین اجتماعی خود گواهی بر این ادعاست.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن