بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58586
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 بهمن 98 10:38 ب.ظ

راه اندازی سامانه‌ی مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات)

ثلاث- سامانۀ مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات)، راه اندازی شد.

 

 

شهروندان گرامی؛

سامانۀ مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر (سمات) در راستای اجرای ماده (۲۵) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، افزایش رضایت ذینفعان و رعایت حقوق شهروندان در نظام اداری راه‌اندازی شده است و مطابق قوانین، مقررات و ضوابط به شکایات و درخواستهای مردم در حوزه‌ی خدمات برق رسیدگی می کند. چنانچه از نحوه‌ی ارایه‌ی خدمات، نقض قوانین و مقررات و عدم انجام وظیفه از سوی مسئولین شرکتهای توزیع نیروی برق یا شرکتهای برق منطقه‌ای شکایتی داشته و خواهان رسیدگی و احقاق حق در زمینه‌های مربوطه می‌باشید و یا از سوء جریانات اداری نظیر اخذ رشوه، سوء استفاده از مقام و یا موقعیت اداری، تضییع اموال عمومی و دولتی، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، می‌توانید موضوع را با رعایت نکات زیر از طریق “سمات” اعلام نمایید تا وفق ضوابط و مقررات به آن رسیدگی شود. شایان ذکر است شکایات و درخواستهای ثبت شده جهت رسیدگی به شرکتهای مرتبط ارسال و پاسخ لازم پس از بررسی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

لینک دسترسی به سامانه: https://www.tavanir.org.ir/samaat/

لینک دسترسی به راهنمای ثبت درخواست و شکایت از طریق سماتhttps://www.tavanir.org.ir/samaat/docs/help.pdf

 

نظرات

  1. اکبر اقایی says:

    سلام من یک ماه هس گزارش دادم نیومدن جمع کنن خواهشن رسیدگی کنید صداش نمیزاره شب بخابیم. ادرس تبریز اتوبان پاسداران حیدر اباد کویه لاله هایه سرخ ، پشت اپارتمان هایه میخک،،کوچه نیکدل ۱۹.. واردکوچه که شدین سمت راست درب ۴قرمز رنگ .. اپارتمان ۴ طبقه هس
    ورودی زیر پله فکرکنم زمین کنده ماینر گذاشته طبقه اول همکف پلاک نداره .. ساعت ۱۰ صبح به بعد اگه برایه بازرسی بیایید درب خونه باز هست تا شب راحت میتونید داخل بشید بدون در زدن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن