بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64857
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 اردیبهشت 00 6:09 ب.ظ

تغییر ساعت کاری ادارات بوشهر در خردادماه

ثلاث-استاندار بوشهر از تغییر ساعت اداری این استان در خردادماه خبر داد.


عبدالکریم گراوند عصر امروز در جلسه ستاد بحران استان بوشهر اظهار داشت: از اول خردادماه ساعت کار ادارات استان بوشهر برای کاهش مصرف برق مانند سال‌های قبل تغییر می‌کند و با توجه به اینکه پیک مصرف برق از ساعت ۱۳ تا ۱۸ تعیین شده تلاش می‌شود ساعت کار ادارات تا ساعت ۱۳ تعیین تا در زمان وارد شدن به پیک، تجهیزات برقی ادارات خاموش شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: اگر هنگام تعطیلی ادارات سیستم‌های سرمایشی آن خاموش نشود برق آن دستگاه قطع می‌شود؛ روش کاهش مصرف برق در کولر گازی تنظیم درجه آنها بر اساس اعلام وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق است.

وی افزود: ساعت کاری ادارات از اول خرداد ماه ابلاغ می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید ژنراتور آماده و به‌روز کنند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

گراوند گفت: مصوبات ستاد بحران، همه دستگاه‌‌ها مرتبط و حوزه عمرانی مسئول اجرا آن هستند کوچکترین سهل‌انگاری بر اساس این مصوبات مبنای برخورد با دستگاه‌‌ها تلقی می‌شود و در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بدانند که در برابر آب و برق و تأمین نیازهای مردم مسئول هستند.

این مقام مسؤول به اهمیت مشارکت مردم مدیریت مصرف برق پرداخت و توضیح داد: بر اساس برنامه وزارت نیرو، مشترکان خانگی و تجاری که مدیریت مصرف برق را مورد توجه قرار می‌دهد تشویق می‌کند و در این راستا برنامه لازم تدوین می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن