بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65054
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 خرداد 00 11:48 ق.ظ

از ظرفیت‌ نیروگاه‌ عسلویه و کنگان برای تولید برق استفاده شود

ثلاث-نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت چهار نیروگاه فعال تولید برق در جنوب استان، معضل قطعی برق به حداقل خواهد رسید.

از ظرفیت‌ نیروگاه‌ عسلویه و کنگان برای تولید برق استفاده شود

به گزارش ثلاث، موسی احمدی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیگیر آن هستم تا با استفاده از ظرفیت چهار نیروگاه فعال تولید برق در جنوب استان بوشهر معضل قطعی برق در استان به حداقل برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از زمان شروع قطعی برق در استان بوشهر تمام تلاش خود را بر آن گذاشته‌ام تا با برطرف کردن موانع، قطعی برق در استان بوشهر با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به حداقل برسد، همان طور که در کمترین زمان ممکن مشکل حذف مدیریت منطقه پارس دو، حل شد.

وی گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که قطعی برق در استان بوشهر به دلیل کمبود ۲۰۰ مگاوات برق در شبانه روز است و بنا شده وزارت نیرو در اسرع وقت نماینده خود را برای استفاده از ظرفیت‌های نیروگاهی موجود در جنوب استان بوشهر مشخص کند.

احمدی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در اسرع وقت با استفاده از ظرفیت نیروگاه‌های شرکت ال ان جی کنگان، پتروشیمی مبین، پتروشیمی دماوند و نیروگاه بعثت عسلویه، میزان قطعی برق استان بوشهر را به حداقل ممکن برسانیم.

این نماینده توضیح داد: این واحدها می‌توانند با حداکثر توان تولید خود بیش از ۲۰۰ مگاوات برق را به شبکه سراسری تزریق کنند و در این راستا تمام تلاش خود را گذاشته‌ام تا با ایجاد هماهنگی و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها، معضل قطعی برق ابتدا در جنوب استان بوشهر و سپس در کل استان و در مرحله بعد در استان‌های مجاور به حداقل برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باتوجه به گرمای طاقت فرسای استان بوشهر، وزارت نیرو و نیروگاه‌های فعال در استان بوشهر ملزم به همکاری با یکدیگر برای حل مشکل مردم در خصوص قطعی برق هستند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن