بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65158
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 17 خرداد 00 12:50 ب.ظ

شیخ موسی احمدی :

لزوم جلوگیری از خاموشی های برق با گرم تر شدن هوا / بخش خصوصی وارد میدان می شود

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سریعترین زمان ممکن این موارد را در پایتخت پیگیری خواهم کرد تا قبل از شروع موج جدید گرما در استان به نتیجه مثبتی برسیم و مردم با مشکل مواجه نشوند.

حجت الاسلام موسی احمدی از پیگیری برای کاهش خاموشی‌های برق در موج جدید گرما در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: پیرو مشکلات مربوط به برق و خاموشی‌های اخیر نشستی با مدیرعامل برق استان برگزار و در خصوص مسائل و مشکلات این بخش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست گزارش جامعی از وضعیت برق و کمبودها توسط مدیرعامل برق استان ارائه شد، اظهار داشت: در سریعترین زمان ممکن این موارد را در پایتخت پیگیری خواهم کرد تا قبل از شروع موج جدید گرما در استان به نتیجه مثبتی برسیم و مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: فرسودگی شبکه، توسعه شبکه، نابرابر بودن مصرف با تولید برق و عدم استفاده کامل از ظرفیت نیروگاه‌های برق بخش خصوصی از مشکلات پیش‌رو است.

وی گفت: تبدیل نیروگاه‌های موقت به دائم و استفاده از ظرفیت بیشتر بخش خصوصی مانند نیروگاه‌های برق کنگان، نیروگاه بعثت،شرکت LNG، پتروشیمی مبین، پتروشیمی دماوند و سایر نیروگاه‌ها در اولویت است تا با گرم‌تر شدن هوا در تابستان پیش رو خاموشی‌ها به حداقل ممکن برسد و مردم با مشکل مواجه نشوند.

احمدی گفت: در نظر داریم با استفاده از تعامل بین وزارت نیرو و وزارت نفت برای حل این مشکل جدی اقدامات موثری انجام دهیم.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعرفه‌های برق در فصل گرم سال در استان بوشهر گفت: در ۹ ماه از سال مصرف برق استان بوشهر از نوع تعرفه گرمسیری محاسبه می‌شود و این تعرفه برای امسال نیز لحاظ شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن