بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61041
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 مرداد 99 4:53 ب.ظ

سرپرست بیمارستان کنگان:

حمایت های امام جمعه کنگان از مقوله درمان قابل تقدیر است

ثلاث- سرپرست بیمارستان کنگان گفت: حمایت های امام جمعه کنگان از مقوله درمان بسیار تاثیرگذار بوده و قابل تقدیر است.

به گزارش ثلاث و به روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان  ، به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب، دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان کنگان با حضور در دفتر امام جمعه کنگان، این روز را به ایشان تبریک گفت.

دکتر مختارپور در این نشست بر نقش ائمه جمعه در رفع مشکلات منطقه و ترویج فرهنگ اخلاق مداری در امور اجرایی و رفع مشکلات مردم تاکید داشت.

وی افزود: فریضه نماز جمعه، مهمترین مصداق همدلی و وحدت در کشور محسوب می شود و پشتوانه و تکیه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب به شمار می رود و به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و همبستگی میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان محسوب می شود.

سرپرست بیمارستان کنگان ادامه داد: در این میان، ائمه جمعه به عنوان ستون های نظام، نقش به سزایی در رفع مشکلات منطقه و ترویج فرهنگ اخلاق مداری در امور اجرایی دارند و می توانند مسئولان را در خدمت رسانی به مردم یاری رسانند.

دکتر مختارپور در پایان از حمایت های همه جانبه امام جمعه شهرستان کنگان از مقوله سلامت و به ویژه بیمارستان کنگان جهت ارتقاء خدمات این مرکز درمانی به مراجعین و افزایش رضایتمندی مردم، قدردانی نمود و خواستار ادامه این حمایت ها شد.

 

در پایان، سرپرست بیمارستان کنگان به پاس زحمات حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان، لوح سپاس تقدیم وی کرد.

 

 

عکس: زینب صفایی 

 

 

 

/

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن