بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61069
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 9 مرداد 99 9:14 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

توسعه و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی کنگان با جدیت دنبال می‌شود

ثلاث- فرماندار کنگان گفت: توسعه و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی کنگان با جدیت دنبال می‌شود.

 

به گزارش  ثلاث و به نقل از خبرنگار مهر، سید علی پاک‌نژاد عصر پنجشنبه در گردهمایی پزشکان شهرستان‌های جنوبی استان در خصوص بحث و بررسی پیرامون ویروس کرونا ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی و پزشکی شهرستان در کنترل و مقابله با ویروس کرونا را اظهار داشت: اتفاقات خوبی در حوزه درمان در دولت تدبیر و امید رقم خورده است.

وی بیان کرد: اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول نظام سلامت در کنار توسعه و تجهیز اماکن بهداشتی و درمانی کشور گامی مؤثر در مواجهه با ویروس کرونا بود.

فرماندار کنگان با تاکید بر اجرای کامل همه دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای دقیق آنها گفت: آموزش، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان گامی مؤثر و اساسی در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: انعکاس مؤثر لزوم استفاده از ماسک و همراه سازی مردم در این مسیر رکن مهم در مقابله با ویروس کرونا است.

در ادامه دکتر ابوالفضل مظفری فوق تخصص ریه در خصوص علائم، راه‌های انتقال، راه‌های پیشگیری و درمان ویروس کرونا توضیحاتی را به پزشکان حاضر در این نشست از شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه ارائه کرد.

با پیگیری فرماندار کنگان، دکتر ابوالفضل مظفری به مدت سه روز در شهرستان کنگان مستقر و نسبت به درمان مبتلایان به کرونا در محل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به صورت رایگان اقدام می‌نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن