بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61051
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 مرداد 99 8:12 ب.ظ

فرماندار کنگان:

فوق تخصص ریه چهار شنبه و پنج شنبه در بیمارستان کنگان مراجعین را رایگان ویزیت می کند

فرماندار شهرستان کنگان گفت: فوق تخصص ریه چهار شنبه و پنج شنبه در بیمارستان کنگان مراجعین را رایگان ویزیت می کند.

 

سید علی پاکنژاد فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار کرد: بدون شک مقوله سلامت مردم، از اولویت های اصلی دولت جهت پیگیری و انجام بوده و هست. به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای نیاز منطقه پس از  هماهنگی با  اقای دکتر مظفری  فوق تخصص ریه، ایشان قبول زحمت کردند که طی دو روز ( چهارشنبه و پنج شنبه بعد از ظهر) ، بیماران و مراجعین را در بیمارستان کنگان به شکل رایگان ویزیت کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری ریه ها در این بیماری، حضور این فوق تخصص میتواند کمک شایانی به بیماران کرونایی این منطقه کند.

فرماندار کنگان عنوان کرد: در آینده نیز چنانچه شرایط فراهم شود، می توان مقدمات حضور پزشکان فوق تخصص را در شهرستان کنگان فراهم کرد تا شهروندان عزیز کنگانی بتوانند از این ظریفیت های کم نظیر، به راحتی بهره مند شوند.

 

 

دکتر صادق مختارپور سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ضمن تشکر از پیگیری فرماندار شهرستان کنگان برای حضور فوق تخصص ریه در بیمارستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: دکتر مظفری فوق تخصص ریه که از پزشکان بنام در رشته خود می باشد، روز چهارشنبه و پنج شنبه در بیمارستان امام خمینی کنگان حضور خواهد یافت و به ویزیت مراجعین خواهد پرداخت.

وی افزود:  وزیت مراجعین ساعت ۱۷ الی ۲۰   روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  در کلینیک تخصصی بیمارستان کنگان انجام خواهد گرفت. نوبت دهی به ۲ شکل اینترنتی و حضوری خواهد بود.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن