بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64098
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 اسفند 99 4:23 ب.ظ

اولین موسسه خیریه بیمارستانی استان در بیمارستان امام خمینی کنگان افتتاح شد

ثلاث- به مناسبت عید بزرگ مبعث، در آیینی با حضور مسئولین ، موسسه خیریه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با هدف رفع نیازمندی بیماران و تامین تجهیزات این مرکز درمانی، رسما افتتاح شد.

 

 

 

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی بیمارستان کنگان، در این آیین سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ضمن تبریک عید بزرگ مبعث به همه مسلمانان و همچنین قدردانی از تلاش دست اندکارانی که برای راه اندازی این موسسه خیریه تلاش کردند، افزود: جا دارد از حمایت‌های فرماندار محترم و نماینده پر تلاش مردم جنوب استان بوشهر و همچنین مسئول امور فرهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قدردانی نمایم که از این کار خیرخواهانه حمایت کردند.
دکتر صادق مختارپور افزود: این موسسه در دو حوزه فعالیت خواهد داشت : ۱ . تامین نیازهای بیماران نیازمند ۲ . تامین نیازهای تجهیزاتی بیمارستان.
این موسسه در جهت کمک به بیماران خاص مثل بیماران دیالیزی، بیماران کم بضاعت و تهیه تجهیزات بیمارستانی تشکیل شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: وجود این موسسه نیکوکاری باعث شود از این پس، بیماران کم بضاعت تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند و این موضوع از اصلی ترین هدفگذاری های این موسسه خیریه است.
سرپرست بیمارستان کنگان افزود: فعالیت این مرکز نیکوکاری با نظارت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیریت بیمارستان کنگان انجام می شود.
دکتر مختارپور اظهار کرد: مدیر عامل این موسسه خانم معصومه زمانیان و نائب رئیس موسسه آقای محمد داد می باشند.
وی گفت: حساب این موسسه مستقل از دانشگاه و سایر سازمانها می باشد و تصریح نمودند که گستره فعالیت این خیریه در حوزه سلامت نامحدود است. کمک ها، دقیقا و یقیناً در مسیر درست و با توجیه اثربخشی با بالاترین بهره‌وری مدیریت خواهد شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان کنگان، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس، مسئول امور فرهنگی حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سرپرست، مدیر داخلی ، مسئول امور عمومی بیمارستان کنگان و برخی اعضای  شورا ، فرمانداری ، شبکه بهداشت درمان ، بیمارستان امام خمینی و اعضای هیات مدیره موسسه خیریه نیز حضور داشتند.

شماره کارت و شماره شبا مختص این موسسه به شرح زیر اعلام میگردد.

موسسه خیریه بیمارستان امام خمینی کنگان

شماره شبا:

IR 970170000000114241899003

شماره حساب :
۰۱۱۴۲۴۱۸۹۹۰۰۳

شماره کارت مجازی :
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۲۵۷۷۲۳

 

 

 

 

عکس: زینب صفایی

 

.

.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن