بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62287
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 11 آبان 99 10:35 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان:

مدیران پتروشیمی جم دغدغه مردم منطقه را دارند/ به افزایش تعاملات خوشبین هستیم

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: پتروشیمی جم تعامل خوبی با شهرستان کنگان دارد و نگاه مدیریت این شرکت افزایش و تقویت همکاری و تعاملات فی مابین این پتروشیمی با شهرستان کنگان در زمینه مسئولیت های اجتماعی است.

سیدعلی پاک‌نژاد فرماندار شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث  با اشاره به ورود صنعت به استان به ویژه شهرستان کنگان گفت: ما در کنگان میزبان بخش عظیمی از صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی هستیم و انتظار داریم تعاملات مدیران صنعت با مسولین شهرستان متقابل و قوی باشد.

فرماندار شهرستان کنگان افزود:خوشبختانه این روند تعاملی خوب و رضایت بخش است و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی پارس در زمینه های مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا و مسولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی انجام داده‌است. یکی از پتروشیمی‌هایی که عضو شورای راهبردی است، پتروشیمی جم می‌باشد که در حوزه مسولیت‌های اجتماعی در شهرستان کنگان اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌است؛ مانند: رسیدگی و تامین بخشی از تجهیزات درمانی بیمارستان امام خمینی و کمیته امداد و غیره.

وی ادامه داد: در حوزه درمان، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به شهرستان کنگان کمک کرده‌است که یکی از شرکت‌های عضو این شورا، پتروشیمی جم است که همراهی و تعامل بسیار خوبی با شهرستان دارد.

پاکنژاد گفت: در نشست اخیر با مدیر عامل پتروشیمی جم مقرر شد تا این شرکت خوش نام و معتبر ، هزینه جهیزیه برای تعدادی از نو عروسان بی بضاعت را در شهرستان تامین کند . همچنین مقرر شد که این شرکت در اسرع وقت( با توجه به شروع مدارس و نیاز مبرم دانش آموزان) نسبت به تامین نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت شهرستان اقدام کند. جا دارد از حسن توجه و نیت خیرخواهانه مدیریت و هیات مدیره محترم پتروشیمی جم نسبت به این موضوع تشکر کنم و ان شالله که روند تعاملی این شرکت با مناطق پیرامونی در قالب مسوایت های اجتماعی ادامه دار باشد.

فرماندار شهرستان در پایان عنوان کرد: امیدوارم که تعامل مدیران صنعت با مدیران شهرستان تقویت شود و ادامه دار باشد تا با کمک یکدیگر بتوانیم‌گامی در راستای توسعه و رفع مشکلات شهرستان برداریم و انتظار ما از شورای راهبردی و برای مثال پتروشیمی جم این است که با توجه به ظرفیت ، جمعیت و اهمیت شهرستان کنگان به عنوان میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی،  نگاه ویژه به این شهرستان داشته باشد تا شاهد تقویت تعاملات و همکاری ها باشیم.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن