بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65125
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 14 خرداد 00 11:47 ب.ظ

از تجارب بنادر بزرگ کشور استفاده شود / امنیت بالای لنج های تجاری در سفرهای دریایی به کنگان

در نشستی که با حضور نماینده مجلس، معاون سیاسی فرماندار، رئیس اداره بندر و سایر مسئولان برگزار شد، قاسم صفایی به عنوان مشاور نماینده در امور صفاران شهرستان کنگان معرفی شد.

نماینده مجلس گفت: باید مسائل مختلف و مشکلات بندر احصاء و با استفاده از ظرفیت نخبگان، آمایش و مطالعه صورت گرفته و به صورت علمی بررسی شود
وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای مشورت و استفاده از مشاوران است، گفت:  بنادر بزرگ کشور رصد شده و از تجارب دیگر مناطق بهره گیری شود .
دکتر احمدی گفت : قطعا با ایجاد زیرساخت هایی در امر تجارت و صیادی با نگاهی تخصصی و نگاه به آینده می توان نتایج بسیار خوبی را بدست آورد .
وی افزود: در بحث بندر سیراف تلاش های زیادی در مجلس نهم صورت گرفت و این موضوع در دستور کار ما قرار دارد .
قاسم صفایی مشاور نماینده مجلس در امور صفاران شهرستان کنگان در حاشیه این نشست گفت : بندر کنگان لنگرگاه بسیار خوبی برای تخلیه کالاهای تجاری است. امنیت واردات و صادرات کالاها از بنادری مانند دبی تا بندر کنگان به دلیل وجود توقف گاه های مختلف بسیار بالاست ولی عبور لنجها از مطاف برابر با وجود خطرات بالا است.

در حاشیه این نشست با حضور نماینده مجلس، معاون سیاسی فرماندار کنگان و سایر مسئولین؛ آقای قاسم صفایی به عنوان مشاور امور صفاران نماینده مجلس معرفی شد .

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن