بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65485
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 8 مرداد 00 1:59 ب.ظ

پیشنهاد مناظره بین مخالفین و موافقان طرح صیانت از فضای مجازی را داده‌ام

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی گفت: در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشنهاد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقین و مخالفین صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد.

 

دکتر موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت:  متن طرح را به رسانه‌ها ارسال کردم تا موکلینم در جریان آن باشند. از کم و کیف این طرح اطلاعات کاملى دارم  و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می‌شود، منافات دارد.

در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشنهاد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقین و مخالفین صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد.

قطعاً مجلس با این طرح قرار نیست در مقابل مردم بایستد؛ ما در تصمیماتی که در مجلس می‌گیریم قطعاً مردم را خواهیم دید.

عده‌اى عجله کردند؛ قطعا این طرح نیاز به بررسى و کارشناسى بیشتر دارد. لذا تصویب نهایى نیست که اینقدر طراحان و حامیان مورد حمله و هجمه قرار بگیرند.

این طرح در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان مختلف بیشتر و دقیق‌تر بررسى، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق و تعمق قرار خواهد گرفت.

مردم و موکلین ما پیشنهادات خود را به ما بدهند. بی‌شک از نظرات کارشناسان و خبرگان این حوزه بهره می‌بریم. این طرح می‌تواند با نظر صاحب‌نظران و حتی مخالفین طرح بهتر و مطلوب‌تر تصویب شود.

حل مشکلات مردم دغدغه اصلی ماست، و ما با نگاه به این مهم در صدد هستیم قوانینی را تصویب کنیم که باری از دوش مردم بردارد./ منبع: پیام عسلویه

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن