بروز شده در : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 2:28 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66464
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 14 آذر 00 10:31 ق.ظ

بخشدار آبدان: فعالیت‌های نماینده مجلس در منطقه قابل تقدیر است

بخشدار آبدان در جلسه ستاد مدیریت مبارزه کرونا بخش آبدان گفت: نقش نماینده مردم در مجلس برای کمک به جذب اعتبارات ملی به ویژه کمک های صنعت نفت به مناطق پیرامونی شایسته تقدیر است.

به گزارش بخشداری آبدان، ابوالحسن گنخکی با اشاره به کاهش استقبال از تزریق واکسن کرونا تاکید کرد: ضروری است از ظرفیت نهادهای عمومی از جمله نیروی مقاومت بسیج و جمعیت هلال احمر برای هدایت مردم جهت تزریق واکسن کرونا استفاده شود و انتظار است شهرداری و دهیاری ها با نصب بنر و اطلاع رسانی عمومی مشارکت جدی تری در این مهم داشته باشند.

🔹رییس ستاد مدیریت مبارزه کرونا بخش آبدان تصریح کرد: با توجه به شروع فصل کشت گوجه فرنگی و ازدحام نیروی انسانی در مزارع، ضروری است جهاد کشاورزی و نهادهای مردمی متولی امور کشاورزی اهتمام جدی تری نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در مزارع کشاورزی داشته باشند و همچنین انتظار است شهرداری با کمک نیروی انتظامی نسبت به جلوگیری از ازدحام کارگران غیربومی مزارع کشاورزی بعد از پایان وقت کار روزانه در مرکز شهر بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک اقدام نماید.

🔹بخشدار آبدان با بیان اینکه وضعیت رعایت بهداشت عمومی و پروتکل های بهداشتی در روزبازار و بازار هفتگی مطلوب نیست، اظهار داشت: با عنایت به ابراز نگرانی مردم نسبت به برگزاری مراسم فاتحه خوانی در منازل بدون رعایت مناسب پروتکل های بهداشتی، شایسته است نهادهای فرهنگی نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی اقدام لازم به عمل آورند.

🔹در این جلسه، سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت بخش آبدان اظهار داشت: نرخ آمار مبتلایان و فوتی ناشی از کرونا در بخش آبدان از متوسط آمار استانی و ملی کمتر است؛ هر چند مانند سراسر کشور میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در آبدان نیز به شدت کاهش یافته و به وضعیت نگران کننده ای رسیده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن