بروز شده در : شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 66827
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 24 دی 00 10:51 ق.ظ

جناب استاندار؛ به نقدهای انجام شده در خصوص نماینده خود در شورای راهبردی حساسیت مثبت نشان دهید

ثلاث- عضو شورای استان بوشهر نسبت به تصمیم اخیر استاندار واکنش نشان داد و گفت: از استاندار مردمی و انقلابی استان بوشهر انتظار می رود مطابق بیانیه گام دوم انقلاب به نقدها حساسیت مثبت نشان داده و این امر مهم را که استفاده از نیروی انسانی بومی جنوب استان است چاشنی تعهد و تخصص در انتخاب نماینده خود کند.

 

احمد بلوچی عضو شورای اسلامی استان بوشهر گفت: راهبردی ترین خطی مشی شورای راهبردی پتروشیمی ها را نماینده استاندار در آن شورا می تواند ترسیم کند.
فردی که کمبودها و اولویت های جنوب استان را به خوبی بشناسد و علاوه بر تخصص و کارآمدی در محل استقرار پتروشیمی ها چارچوب و ساختارهای ابعادی مختلف مربوط به آن را تجربه کند و این امر فقط توسط متخصصین و نیروهای انسانی جنوب استان محقق خواهد شد.

از استاندار مردمی و انقلابی استان بوشهر انتظار می رود مطابق بیانیه گام دوم انقلاب به نقدها حساسیت مثبت نشان داده و این امر مهم را که استفاده از نیروی انسانی بومی جنوب استاناست چاشنی تعهد و تخصص در انتخاب نماینده خود کند.

از آقای پاپری که در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها عضویت داشته اند و به مسائل تصمیم عقلایی و حکمرانی محلی شوراها واقف هستند انتظار می رود همراه با قدردانی از تصمیم استاندار بزرگوار این مسئولیت را نپذیرفته و مسیری انعطاف پذیر در تصمیم گیری کلان دولت مردمی ایجاد کنند.

یکی از اهداف دولت مردمی تغییر ساختار بوده و اکنون در بهترین فرصت جهت عملی کردن این هدف با درایت استاندار انقلابی جهت ایجاد ساختاری منعطف پذیر در تصمیم گیری همگام با تصمیم عقلایی و شورایی عمل کرد.

در نهایت باید این نوید را داد که شوراهای شهرستان های جنوب استان در راستای تحقق اهداف تشکیل شورای راهبردی، همگرایی خود با این شورا و نماینده استاندار که دارای شاخص های فوق الذکر خواهد بود اعلام می کند.

والسلام علی من اتبع الهد

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن