بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 67023
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 16 بهمن 00 1:30 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

عبدالملکی وزیر جهادی با همت و اراده مضاعف است/افق روشن برای وزارتخانه کار پیش بینی می شود

ثلاث- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با دفاع از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عبدالملکی وزیر جهادی با همت و اراده…

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با دفاع از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: عبدالملکی وزیر جهادی با همت و اراده مضاعف است و افق روشن برای وزارتخانه در پیش است.

حجت الاسلام و المسلمین موسی احمدی نماینده کنگان ، دیر، ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با بیان اینکه حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر موفقی است، افزود: ایشان مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده و در عمل اثبات کرده که اهل کار و تلاش است.

وی تاکید کرد: هر چند در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به اتفاقاتی که در گذشته افتاده کار کردن، تغییر و تحول ایجاد کردن، مشکل و سخت است اما با وزیر با توجه به نیروهایی که انتخاب کرده و انتصابات خوبی که داشته، افق روشنی را پیش روی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می بینم.

نماینده کنگان، دیر ،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات خود با وزیر تصریح کرد: ایشان برنامه های بسیار قوی، با قابلیت اجرا دارد و انشاله با روندی که در پیش روی دارند، ایشان یکی از وزرایی است که پای حرف خود ایستاده و برنامه های خود را اجرایی می کند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به شرکت های پتروشیمی که زیر مجموعه این وزارتخانه است، گفت: انتظار می رود وزیر تکلیف مجتمع های پتروشیمی زیر مجموعه خود را روشن کند و ضروری است که حرکت سریعتر انجام گیرد.

وی افزود: با این اقدام هم روند اجرایی کار سرعت می گیرد و هم اعضایی که در این مجتمع ها هستند تکلیف خود را می دانند. ضمن اینکه پیامدهای مثبتی برای صنعت و پتروشیمی های زیر مجموعه ایشان مثل شستا و پتروشیمی بوشهر و امثال آن خواهد داشت.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن