بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 7815
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 25 آبان 93 11:05 ب.ظ

دشتی مطلق:

بسته های حمایتی دولت در اختیار صیادان قرار بگیرد

ثلاث- نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها؛ بسته های حمایتی دولت در اختیار صیادان قرار بگیرد

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها؛ بسته های حمایتی دولت در اختیار صیادان قرار بگیرد 

طاها دشتی مطلق ضمن تشکر از تلاشهای دولت مردان گفت: صیادان استان بوشهر در گرما و سرما در خلیج فارس به دنبال روزی حلال تلاش می کنند و این فرهنگ را از قدیم داشته اند که قانع باشند اما به گونه ای نباشد که حتی از کمترین امکانات هم برخوردار نباشند.

طاها دشتی مطلق نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در شورای عالی استانها در گفتگو با خبرنگار شهریران اینگونه بیان کرد: صیادان استان بوشهر در گرما و سرما در خلیج فارس به دنبال روزی حلال تلاش می کنند و این فرهنگ را از قدیم داشته اند که قانع باشند اما به گونه ای نباشد که حتی از کمترین امکانات برخوردار نباشند.

طاها دشتی مطلق ادامه داد: صیادان از قشرهای زحمتکش و با انصافی هستند که امید می رود با اتخاذ تدابیر شایسته، بسته های حمایتی ویژه در اختیار این قشر قرار بگیرد.

وی با اشاره به ۷۳۲ کیلومتر مرزآبی خلیج فارس در استان بوشهر افزود: معیشت اکثر مردم در شهرهای بنداز طریق دریا است و می طلبد که دولت مردان در حمایت و پشتیبانی از این عزیزان اقدامات مطلوبی داشته باشند.

نماینده استان بوشهر در شورای عالی استانها خاطرنشان کرد: این عزیزان به عنوان پاسداران مرز آبی خلیج فارس در هشت سال دفاع مقدس نقش موثر و ارزشمندی داشته اند.

دشتی مطلق اذعان داشت: بندرنشینان استان بوشهر به عنوان حافظان مرزهای آبی خلیج فارس همیشه آماده و جان بر کف در جهت سیاست های جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهند کرد.

نظرات

  1. م says:

    اینا همش خواب خیالن

  2. دینا says:

    انشالله ک ب حقیقت بپیوندد ……

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن