بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 64702
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 اردیبهشت 00 12:35 ب.ظ

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان

شهرستان کنگان میزبان اصلی اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی است/ نگرانی های مردم باید رفع شود

ثلاث- رئیس شورای شهرستان کنگان گفت: شهرستان کنگان میزبان اصلی اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی است.

  طاها دشتی مطلق در خصوص موضوع تغییر چات منطقه ویژه پارس و منطقه پارس ۲ کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: ما در این خصوص در تاریخ ۵ آذرماه نیز مکاتباتی با مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه پارس داشتیم و مراتب اعتراض خود را اعلام نمودیم.
وی افزود: به هر حال شهرستان کنگان میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت ماکیت پارس جنوبی است که در طول ۲ دهه اخیر میزبان شایسته ای برای وزارت نفت در این منطقه بوده است.
رئیس شورای شهر و شهرستان کنگان عنوان کرد: کنگان پر جمعیت ترین شهرستان جنوب استان و مرکز حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر است . این شهرستان همواره نگاه تعاملی با نفتی ها داشته است و انتظار و توقع آحاد مردم و مسئولین شهرستان کنگان از شرکت ملی نفت این است که توجه ویژه ای به این مقوله نماید.
دشتی مطلق ادامه داد: ما انتظار داشتیم پس از سال ها، »شورای راهبردی منطقه پارس ۲ کنگان« راه اندازی شود و تصمیم گیری های این مدیریت در حوزه کنگان اتفاق بیافتد و از اختیارات بیشتری برخوردار شود اما متاسانه اکنون اتفاقات به شکلی دیگر رخ داده است و اختیارات ، وظایف و ماموریت های منطقه ۲ پارس کنگان روز به رز در حال کمتر شدن است.
وی گفت: امیدواریم در راستای همکاری و تعاملی که سابقا نیز وجود داشته، شرکت ملی نفت و تصمیم گیران این امر، در این قضیه تجدید نظر نمایند و نگذارند افکار عمومی شهرستان کنگان جریحه دار شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن