بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58111
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 29 آذر 98 2:56 ب.ظ

سهمیه بنزین قایق های صیادی فقط نیاز سه روز صیادان را تامین می کند

امام جمعه کنگان گفت: سهمیه بنزین قایق های صیادی فقط نیاز سه روز صیادان را تامین می کند.

امام جمعه کنگان:

سهمیه بنزین قایق های صیادی فقط نیاز سه روز صیادان را تامین می کند / مسئولان وعده خود به جوانان کنگانی در خصوص راه اندازی پیست موتور سواری ایمن را عملی کنند / در شرایط دشوار اقتصادی دستگیری و رسیدگی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر وظیفه ای همگانی است / کناره گیری دولت درمان دردها نیست / دولت باید بماند با قوت به مردم خدمت و کاستی های گذشته را جبران کند / مردم به افرادی متعهد ، متخصص ، انقلابی ، مردمی و رنج کشیده رای بدهند

 

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر به موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره و تاکید نمود: سهمیه فعلی جوابگوی سه روز نیاز قایق های صیادی است.

وی افزود: مقامات مسئول با تجدید نظر در خصوص سهمیه قایق ها با قاعده عدل و انصاف زمینه کاهش به این قشر زحمتکش را فراهم تا صیادان عزیز نیز بتوانند ماهی را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند.

خطیب جمعه به مطالبه تعدادی از جوانان در خصوص پیست موتور سواری در کنگان اشاره و گفت: سال گذشته برخی مسئولان وعده دادند که این مهم اتفاق بیفتد که متاسفانه تا کنون عملی نشده و این خلف وعده ها پذیرفتنی نیست که امیدوارم مسئولان با رعایت جمیع جهات و مسائل ایمنی جوانان را در این زمینه دریابند.

محمودی به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور اشاره و خاطر نشان ساخت: در شرایط دشوار اقتصادی دستگیری و رسیدگی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر وظیفه ای همگانی است.

وی در بخش دیگر به پروژه و توطئه مشترک برای تضعیف جبهه مقاومت مبنی بر بی دولت سازی در کشورهایی مانند لبنان ، عراق و ایران اشاره و با تبیین تدبیر رهبری فرزانه انقلاب در این زمینه و جلوگیری از توطئه بی دولت سازی در ایران عنوان نمود: کناره گیری دولت درمان دردها نیست ، دولت باید بماند با قوت به مردم خدمت کند و کاستی های گذشته را جبران کند.

امام جمعه به موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و بررسی صلاحیت ها در هیاتهای اجرایی و در ادامه بررسی صلاحیت ها و بررسی شکایات در هیاتهای نظارت استانی اشاره و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات راهبرد نظام برای مقابله با فشار حداکثری دشمن در عرصه های مختلف است.

محمودی افزود: دشمن تلاش می کند با تحریم های ظالمانه، ایجاد آشوب و اغتشاش، راه اندازی کمپین تحریم انتخابات و تشدید فشار به شورای نگهبان برای کوتاه آمدن در نظارت استصوابی زمینه کاهش مشارکت مردمی را فراهم کند که به فضل الهی ناکام خواهد شد.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات را حق الناس دانست و بیان نمود: حق الناس فقط مربوط به شمارش آرا و یا رد نکردن صلاحیت افراد نیست بلکه اگر فرد غیرصالحی غفلت شود و تایید گردد باز به نوعی حق مردم ضایع شده است.

امام جمعه در پایان خاطر نشان ساخت: مردم مراقب باشند به کسانی که مرز خود را با فتنه و فتنه گر جدا نکرده اند رای ندهند بلکه به افرادی متعهد، متخصص، انقلابی و مردمی و رنج کشیده رای بدهند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    تشکر از امام جمعه بابت حمایت ازصیادان انشاالله همین طور ادامه بدن شاید فرجی حاصل بشه

  2. محمد says:

    تشکر از امام جمعه محترم حاج آقا محمودی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن