بروز شده در : جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 9:51 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 21847
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 25 مهر 94 12:05 ب.ظ

مهر"

دوره آموزش خبرنگاران جوان در بوشهر برگزار می‌شود

مشاور استاندار بوشهر گفت: دوره آموزش خبرنگاران جوان در بوشهر برگزار می‌شود.

مشاور استاندار بوشهر گفت: دوره آموزش خبرنگاران جوان در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ثلاث یونس قیصی‌زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش رسانه‌ای دارای ظرفیت‌های بالایی است و تعداد افراد زیادی در رسانه‌های این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی به موضوعات مطرح‌شده در نشست شورای مرکزی خانه مطبوعات و رسانه استان با استاندار بوشهر اشاره کرد و افزود: یکی از درخواست‌های مطرح شده برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری در بوشهر بود که استاندار دستور همکاری لازم را برای برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری صادر کرد.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این دفتر در صورت آماده شدن شرایط لازم، آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری در استان بوشهر اعلام کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون شرایط مد نظر این مرکز از سوی استانداری بوشهر فراهم شده و این موضوع به اطلاع خانه مطبوعات و رسانه استان نیز رسانده شده است.

قیصی‌زاده درباره برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: این دوره آموزش خبرنگاری از سوی خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر و با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار می شود و استانداری بوشهر در نحوه برگزاری، تعیین اساتید و افراد شرکت کننده دخالتی نداشته و تنها حمایت مالی و تسهیل شرایط برگزاری آن را برعهده دارد.

وی افزود: بر اساس اعلام دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها دروس این دوره شامل روابط عمومی و افکارعمومی، خبرنویسی، گزارش‌نویسی، مصاحبه و شیوه‌نگارش فارسی در مطبوعات است.

مشاور استادار در امور جوانان ابراز امیدواری کرد که خانه مطبوعات و رسانه استان بوشهر هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام از خبرنگاران و روزنامه نگاران برای راه اندازی این دوره آموزشی اقدام کند تا زمینه آموزش حرفه‌ای خبرنگاران جوان استان فراهم شده و به ارتقای کیفی رسانه‌های استان بوشهر کمک شود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن