بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3393
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 27 مرداد 93 10:35 ب.ظ

جانشین فرماندهی انتظامی کنگان خبر داد:

هویت جسد سوخته شده در حوالی فاز ۱۴ شهرستان کنگان معلوم شد

اختصاصی ثلاث- جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان گفت: هویت جسد پیدا شده در حوالی فاز ۱۴ مشخص شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ثلاث در خصوص آتش سوزی خودروی نزدیک به فاز ۱۴ شهرستان کنگان و فوت یک هم وطن در آن خودرو اظهار داشت: درمورخ ۲۵/۵/۹۳ درساعت ۲۲:۴۵ مبنی برقوع آتش سوزی زیر دور برگردون فاز۱۴، یک دستگاه پژو۴۰۵ به شماره پلاک ….ایران ۷۱ بنا به علت نامعلوم دچارآتش سوزی شده که در صندلی عقب ماشین خودرو یک جسد صورت کامل سوخته پیدا شده به که با کمک آتش نشانی فاز ۱۹و مامورین انتظامی، آتش کامل اطفاء و با هماهنگی مقامات قضایی جسد جهت کالبد شکافی به پزشک قانونی اعزام شد؛ همچنین خودروی مذکور نیز به پارکینگ منتقل شد.
.
فرهاد آراوند افزود: همچنین ازطریق پلیس آگاهی شهرستان کنگان جسد شناسایی شد؛ این جسد متعلق به فردی بنام آقای ” ر. ع ” ۲۱ ساله ساکن شهرستان قیرو کارزین استان فارس می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد در فاز ۱۹ شرکت دریز مشغول به کار بوده که از طریق پلیس به خانواده ی آن فرد اطلاع داده شد و امروز ۲۷/۵/۹۳ بستگان نزدیک این فرد فوت شده به پلیس آگاهی شهرستان کنگان مراجعه کرده و با هدایت پلیس آگاهی شهرستان کنگان به پزشک قانونی مراجعه می کنند و جسد را تحویل گرفتند.

 

شایان ذکر است، جسد به مرکز استان بوشهر جهت کالبد شکافی دقیق تر اعزام شد است.
علت آتش سوزی ازطریق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان درحال پیگیری است.

 

نظرات

  1. باران عشق says:

    باسلامدرود بر فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان و کلیه پرسنل آن منطقه که با زحمات فراوان خود ما در برقرای امنیت مهیا می سازند
    خدا یاورتان

  2. mohammad says:

    سلام خسته نباشی اگرهم عکس میزاشتیدکامل تر میشد…

    • باران عشق says:

      سلام دوست من بعضی از گزارشات کشف شده از لحاظ امنیتی نمی شود تصاویر گذاشت
      ارادتمند شما هستم

  3. حاج یونس says:

    یه اتش سوزی ده تن دیگر که بارش کود مرغ بود بعد از پل سه راه طاهری ساعت دو و نیم نصف شب واژگون شد راننده سوخت فقط استخون بیرون اوردند امداد گران شاگرد ده تن هم در حین اتش سوزی با شکستن شیشه جلو خودش را پرتاب کرد فقط دستش شکست . چهارشنبه شب این اتفاق رخ داد . راننده هم اهوازی بود . حاج سعید تحقیق کن بهت میگن. تشکر

  4. اتش نشان فاز14 says:

    این اتش سوزی توسط فاز ۱۴ خاموش گردید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن