بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3859
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 شهریور 93 6:02 ب.ظ

وزیر کار :

دولت به دنبال حرکت های بنیادین و زیرساختی در کشور است/کاهش تورم برای اولین بار

اختصاصی ثلاث – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خارج کردن مباحث اقتصادی کشور، از حالت شعار گونه و سوق دادن آن به سمت عمل گرایی را از خصوصیات دولت خواند و اظهار داشت: دولت به دنبال حرکت های بنیادین و زیرساختی در کشور است و هیچگاه صورت مسئله را برای حل آن پاک نخواهد کرد.

اختصاصی ثلاث – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین رسمی افتتاح بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه در جمع مردم و مسئولین گفت: دولت اهتمام جدی بر حرکت متوازن دارد و این از خصوصیات مثبت دولت دکتر روحانی است.

دکتر ربیعی با بیان اینکه دولت معتقد به تنوع است، گفت: بن و اساس این دولت مسائل فرهنگی است و اعتقاد ما بر این است که با یک ملیت، هویت های متنوع با رنگ و بوی متفاوت زیبایی خاصی به فرهنگ کشور می بخشد.

وی خارج کردن مباحث اقتصادی کشور، از حالت شعار گونه و سوق دادن آن به سمت عمل گرایی را از خصوصیات این دولت خواند و اظهار داشت: دولت به دنبال حرکت های بنیادین و زیرساختی در کشور است و هیچگاه صورت مسئله را برای حل آن پاک نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم، رجایی گونه ؛ فقر، درد و آمال را درک می کند و به دنبال بهترین راه چاره است، افزود: ما معتقدیم که مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و واقعیت ها را انکار نمی کنیم و مطمئنا به دنبال حل آنها بر اساس واقعیت و امکانات موجود هستیم .

ربیعی گفت: مردم بیش از ۴۰ سال تورم افزایشی را تجربه و تحمل کرده اند ، ولی در این دولت ما شاهد کاهش نرخ تورم بر اساس وعده دولت هستیم .

وی افزود: در بحث سیاست های رفاهی، درمان و بیمه ای مردم به گونه ای عمل کرده ایم که از مردم خواهش کرده ایم که به دنبال دریافت بیمه باشند که این امر بسیار فراگیر شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما به عسلویه به عنوان کانون اقتصاد و توسعه ایران نگاه می کنیم، افزود: در بازه ای از زمان جایگاه اقتصادی و تعداد نیروی شاغل در عسلویه افت کرد  ولی ما به دنبال آن هستیم که مجدداً آن را تقویت کرده و به جایگاه قبلی بازگردانیم

راه‌اندازی مرکز زنان، زایمان و زایشگاه در بیمارستان عسلویه

وی در ادامه افزود: در خصوص پیشنهاد دوستان برای توسعه بخش های بیمارستان عسلویه نیز تمهیداتی خواهیم اندیشید ولی وعده توسعه بخش زایمان این بیمارستان را می دهیم و آن را عملیاتی خواهیم کرد.

دکتر ربیعی با بیان اینکه ما در قبال میزبانان صنایع نفت و گاز کشور وظیفه سنگینی داریم ، اظهار داشت: بحث اشتغال بومی های منطقه از مسائل مهمی است که باید در منطقه حل و فصل شود.

وی افزود: برای عملیاتی شدن مصوبه اشتغال باید آمایش و سیمای اشتغال منطقه انجام شده تا بتوان ضمن بررسی نیازهای موجود به توانمند سازی نیروهای بومی و بوجود آوردن نیروهای متخصص در بازه زمانی خاصی با استفاده از دوره های فنی و حرفه ای فشرده پرداخت.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن