بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4900
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 4 مهر 93 12:35 ب.ظ

در کنگان

مراسم محوری شهادت امام جواد علیه السلام برگزار شد

ثلاث: مراسم محوری شهادت نهمین پیشوای متقیان در مسجد جواد الائمه علیه السلام کنگان برگزار شد.

به گزارش ثلاث ؛ مراسم محوری شهادت نهمین پیشوای متقیان ، معدن جود و سخاء ، ابن الرضا ، حضرت جواد الائمه علیه السلام به همت دفتر امام جمعه ، تبلیغات اسلامی ، شهرداری و شورای اسلامی و هیات امناء مسجد جواد الائمه علیه السلام در مسجد جواد الائمه علیه السلام کنگان برگزار شد.

در این جلسه پس از قرائت قرآن و مرثیه سرایی و نوحه خوانی کربلایی حیدر ستمکش ، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودی از وعاظ ارزشمند استان با تشریح ابعاد شخصیتی جوانترین امام معصوم به علم و حلم حضرت اشاره و گفت:این امام از افتخارات و سند حقانیت مذهب تشیع است.

وی در ادامه به بیان برخی کرامات و معجزات امام جواد پرداخت .

محمودی در ادامه با اشاره به جریان انحرافی و ضاله وهابیت ، تکفیری ها و داعش گفت:همه این جریانات برای خاموش کردن نور قرآن و عترت است و این گروه ها و فرق ضاله و حامیانشان به خاک مذلت خواهند نشست.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:شهدای ما و رزمندگان اسلام تربیت شدگان مکتب ناب امام جواد علیه السلام بودند که با تاسی به سیره مولایشان جواد الائمه توانستند در برابر ارتشی متشکل از دهها کشور دنیا ، سربلند و پیروز شوند.

عکس و گزارش / ابوذر حسین پور

نظرات

  1. h says:

    بسیار مراسم خوب ومحوری بود.با تشکر از بانیان این مراسم بویژه اقای صفایی و روشن

  2. طالب عاشوری says:

    بسم الله الرحمن الرحیم. جناب حجه السلام والمسلمین سید مجتبی پور فاطمی نماینده محترم دشتی و تنگستان
    العلما باقون ما بقی الدهر انا لله و الیه راجعون
    چند ماه و اندی از ارتحال جانگداز آغا حجه السلام والمسلمین سید محسن عزیز نگذشته است و از غم آغا محسن در عزا بودیم. زخمها تازه شد. جگرها باز به درد آمد. آمجتبی از غم اخوی عزیزتانکمرتان خم شده بود. باز کمرتان شکست و برادر ارشدتان مثال مولایمان و سرورمان امام علی (ع)که در جوار خانه ایزد حق جان را فدا کرد اخوی عزیزشما که جانش از طرف خداوند متعال پیش ایشان امانت بود دو دستی در کنار خانه اش تقدیم کرد. لذا حقیر ارتحال جانگداز اخوی ارشدتان جناب مرحوم حجه السلام والمسلمین آغا سید علی پور فاطمی که روح پاکش از عالم خاک و در کنار کعبه به عالم افلاک پیوست اولا به امام عصر و به حضرتعالی و خانواده داغدارش عرض تسلیت دارم. بقا عمر عزیز حضرتعالی و بازماندگانتان از ایزد حق خواهانم طالب عاشوری نائب رئیس شورای اسلامی شهر دیر ۴ / ۷ /۹۳

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن