بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 9:26 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 6436
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 29 مهر 93 10:47 ب.ظ

عکس‌های دیدنی اسکی روی آب در بندر کنگان

به گزارش ثلاث ؛ پس از کشف و استخراج نفت در ایران به دست اروپاییها و امریکایی ها در جنوب کشور و فعالیت های اقتصادی پیدایش ورزش اسکی روی آب در این مناطق به عنوان سوغات فرنگیان شکل گرفت . آغاز ورزش اسکی روی آب در ایران به حدود ۵۰ سال و اندی پیش بر […]

به گزارش ثلاث ؛ پس از کشف و استخراج نفت در ایران به دست اروپاییها و امریکایی ها در جنوب کشور و فعالیت های اقتصادی پیدایش ورزش اسکی روی آب در این مناطق به عنوان سوغات فرنگیان شکل گرفت .
آغاز ورزش اسکی روی آب در ایران به حدود ۵۰ سال و اندی پیش بر می گردد تا کنون علاقمندان به این رشته در آب های دریای خزر و سواحل جنوبی کشور و ابهای جزیره کیش دریاچه های سد امیر کبیر و دز ودریاچه مجموعه ورزشی آزادی و دیگر آبهای مساعد موجود در کشور به ورزش اسکی روی آب پرداخته اند.

در بندر کنگان نیز چند وقتی است علاقه مندان به این رشته البته به طور تفریحی مشغول فعالیت هستند که به دلیل وجود پتانسیل های بالا جا دارد مسئولین تدابیری برای فعال شدن ورزش های آبی بیاندیشند.

اسکی‌بازان : حبیب دشتی – محسن سناسیری

این تصاویر توسط آقای حبیب دشتی شکار و با همکاری آقای زعیم میری در اختیار سایت ثلاث گذاشته شده است.

 

اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان salasnews-ski-kangan (2) اسکی روی آب در بندر کنگان salasnews-ski-kangan (4) اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان اسکی روی آب در بندر کنگان

نظرات

  1. خليلي says:

    خیلی زیبا و متشکر از انعکاس این تفریح سالم و انرژی بخش

  2. سمانه says:

    افرین به داییم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن