بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 8491
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 13 آذر 93 8:10 ق.ظ

فارس

اسماعیلی : اتمام ۸ پروژه عمرانی در روستاهای عسلویه

ثلاث : فرماندار عسلویه از تکمیل هشت پروژه عمرانی در روستاهای این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تکمیل 8 پروژه عمرانی در روستاهای عسلویه

به گزارش ثلاث و به نقل از فارس از عسلویه، حسن اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان عسلویه اظهار کرد: توسعه و عمران و آبادانی شهرستان عسلویه در دستور کار مدیریت این شهرستان قرار دارد.

وی با ابراز رضایت از توسعه فضای سبز و اماکن ورزشی توسط دهیاران در روستاها افزود: توسعه فضای سبز در محیط صنعتی از اهمیت بسیار زیادی در سطح شهرستان برخوردار است و در واقع ایجاد فضای سبز در منطقه تضمین کننده حیات بوده که نهادینه کردن فرهنگ توسعه فضای سبز منطقه یکی از قدم‌های مثبت برای آینده محیط زیست و منابع طبیعی است.

فرماندار عسلویه به نقش دهیاران در روستاها اشاره کرد و یادآور شد: تجارب چندین ساله دهیاران در روستاها در ارتباط و تعامل چند سویه با اعضای شوراها و مسئولین به خوبی توانسته است در تحقق پیشبرد اهداف تعیین شده روستاها نقش عمده‌ای ایفا کند.

اسماعیلی بر استقرار ناظر مقیم بر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: نظارت مرحله‌ای که بر روی پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد متاسفانه فاقد ناظر مقیم است که این موضوع باعث بروز مشکلاتی در بعضی از پروژه‌های عمرانی شهرستان شده و می‌توان یک ناظر مقیم در محل ساخت و سازها به‌منظور بالا بردن سطح نظارت در راستای کیفی‌تر کردن ساخت و سازها داشته باشیم.

وی از تکمیل هشت پروژه عمرانی در روستاهای عسلویه خبر داد و گفت: مرکز بهداشت چاه مبارک، پارک بین راهی چاه مبارک و مروع، مدارس ۱۲ کلاسه و شش کلاسه اخند، زمین ورزشی دهستان اخند، مسجد و حسینیه شهید آگوشی و یادگار امام (ره) روستای بیدخون از این پروژه‌ها هستند که تا پایان سال تکمیل می‌شوند.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن