بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 19172
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 22 مرداد 94 3:14 ب.ظ

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم با اصحاب رسانه + تصاویر

    به گزارش ثلاث و به نقل از تاورتا؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در ابتدای سخن با تبریک روز خبرنگار بیان داشت: در کنار حمایت های مسوولان استان و شهرستان، توانستیم در سال جاری به موفقیت هایی در زمینه های مختلف آموزشی دست یابیم که در این میان اصحاب رسانه نقش برجسته […]

 

amozesh

 

به گزارش ثلاث و به نقل از تاورتا؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در ابتدای سخن با تبریک روز خبرنگار بیان داشت: در کنار حمایت های مسوولان استان و شهرستان، توانستیم در سال جاری به موفقیت هایی در زمینه های مختلف آموزشی دست یابیم که در این میان اصحاب رسانه نقش برجسته ای ایفا نمودند.

 

amozesh10

 

سید علیرضا سجادی در خصوص چگونگی کسب عنوان مدیر برتر آموزش و پرورش در سطح کشور گفت: در بین مدیران آموزش و پرورش سطح کشور از ۲۹ مدیر تجلیل به عمل آمد و من هم به عنوان نماینده آموزش و پرورش شهرستان و استان در قسمت های تجارب برتر و مدیر برتر قرار گرفتم.

 

سجادی توسعه مشارکت های مردمی را به عنوان اصلی ترین دلیل این انتخاب نام برد و تصریح کرد: یکی از مهم ترین سیاست های محوری وزارت آموزش و پرورش، جلب و توسعه مشارکت های مردمی است که مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم در این زمینه موفق عمل کرده است و در دهه فجر سال گذشته موفق شدیم ۷ مدرسه را در سطح شهرستان کلنگ زنی نماییم و ۲ مدرسه نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

 

وی در خصوص دیگر مشارکت ها بیان داشت: در سال گذشته و جاری اقداماتی در بحث توسعه مشارکت ها صورت گرفته است که میتوان به کلنگ زنی ۳ مدرسه در سال جدید، اهدای ۲ قطعه زمین برای احداث مدرسه در شهر جم، کمک ۵۰ میلیون تومانی بهزیستی کشور برای ۵۰۰ دانش آموز کم بضاعت در سال گذشته، تهیه وسایل آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت با همکاری خیرین و اتاق اصناف شهرستان جم و … اشاره نمود.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان جم در خصوص توانمند سازی نیروی انسانی گفت: در سال گذشته بالغ بر۳۲ همایش و گارگاه های آموزشی برای معلمین شهرستان برگزار کردیم و در بین ۲ کارگاه آموزشی با حضور مولفین کتب درسی برگزار گردید که حتی دبیرانی از شهرستان های همجوار نیز در این کارگاه ها شرکت کردند.

 

سجادی در ادامه، خبر از وجود یک صندوق حمایتی داد و تصریح کرد: در سال های قبل با همکاری فرهنگیان شهرستان جم یک صندوق حمایت از دانش آموزان یتیم تشکیل شده بود که هر ساله کمک هایی در زمینه های آموزشی و رفاهی به این دانش آموزان انجام می گیرد.

 

وی از نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در بین دانش آموزان گفت و بیان داشت: در سال گذشته با همکاری پلیس راهور شهرستان جم، برای دانش آموزان راکب موتورسیکلت اقدام به تهیه کلاه ایمنی نمودیم که خوشبختانه در سال تحصیلی گذشته شاهد بروز حادثه ناگوار و دلخراشی برای دانش آموزان نبودیم.

 

سید علیرضا سجادی در پایان سخنان خوذ، در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با عدم موفقیت دانش آموزان جمی در کنکور سراسری ۹۴ بیان داشت: در خصوص کسب رتبه های برتر در سال جاری عملکردی مشابه با سال گذشته داشته ایم و در این بین مجموعه ای از عوامل دخیل می باشند که تلاش خود فرد، بستر آموزشی مدرسه و والدین از مهم ترین این عوامل می باشند.

سجادی افزود: تفاوت قائل نشدن بین دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، یکی ار آفت هایی می باشد که گریبان گیر شهرستان شده است و در این بین خانواده ها نقش مهمی در تغییر دادن این طرز تفکر ایفا می کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با شروع طرح نخبه پروری با همکاری منطقه آزاد انرژی پارس در شهرستان جم و استقبال خانواده ها، شاهد پیشرفت عظیمی در مقوله آموزش شهرستان باشیم.

 

در پایان نشست، از جمعی از خبرنگاران فعال شهرستان، بالاخص در عرصه آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

 

تصاویر:

 

amozesh

 

amozesh2

 

amozesh3

 

amozesh1

 

amozesh4

 

amozesh5

 

amozesh6

 

amozesh7

 

amozesh8

 

amozesh9

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن