بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 24713
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 دی 94 1:51 ق.ظ

مراسم بزرگداشت آیت الله نمر با سخنرانی نماینده مجلس در کنگان برگزار شد

ثلاث- مراسم بزرگداشت آیت الله نمر با سخنرانی نماینده مجلس در کنگان برگزار شد

به گزارش ثلاث، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با انتقاد از جنایت ددمنشانه رژیم آل سعود گفت: شهادت شیخ نمر و دیگر مظلومان عالم بدست آل سعود و اربابان آمریکایی – صهیونیستی آنها هرگز مانع بیداری اسلامی نخواهد شد.

دکتر موسی احمدی افزود: شهادت این عالم و مجاهد نستوه چراغ راهی برای همه آزادگان است و رژیم آل سعود با ارتکاب این جنایات زمینه سقوط خود را بیشتر فراهم کرده است.

وی به جنایات آل سعود در عربستان و دیگر کشورهای اسلامی و هزینه های هنگفت و کمک های چندین هزار میلیارد دلاری این رژیم به گروهک های تکفیری – تروریستی اشاره و عنوان داشت: آل سعود در سراشیبی سقوط قرار گرفته و این جنایات زمینه اضمحلال این رژیم سفاک را بیشتر فراهم ساخت.

عضو کمیسون انرژی به تلاش دشمنان برای جنگ بین شیعه و سنی اشاره و گفت: حکایت اهل سنت از آل سعود کاملا جداست زیرا برادران اهل سنت نیز در عربستان و دیگر بلاد اسلامی مثل شیعیان قربانی خشونت و اقدامات وحشیانه رژیم سعودی و حامیان آنها شده اند.

وی در ادامه به نقش عالمان دین در بیداری اسلامی اشاره و عنوان نمود: عالمان دین در طول تاریخ با قلم خود و با خون خود همواره پرچم دار بیداری اسلامی در دنیا بوده و هستند.

احمدی گفت: راه و روش سعیدی ها ، غفاری ها ، نمرها و زک زاکی ها همواره چراغ راه مجاهدان و مستضعفان عالم خواهد بود.

نماینده مردم دیر ، کنگان ، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام را الگوی همه انقلابیون و موتور محرک بیداری ملت ها در منطقه و جهان دانست و یادآور شد: دشمن تلاش می کند تا صدور انقلاب اسلامی ایران را متوقف کند که در این امر ناکام ماندند.

در این مراسم که جمعی از اساتید – طلاب حوزه های علمیه – بسیجیان و مسئولان حضور داشتند شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی ضمن محکوم نمودن جنایات آل سعود و حامیان غربی – عربی آنها خواستار مجازات عاملان این جنایت و جنگ طلبان سعودی شدند.

این مراسم به همت دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان و بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه کنگان برگزار شد.// ابوذر حسین پور

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن