بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28014
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 خرداد 95 1:13 ب.ظ

به مناسبت نیمه شعبان به مدت دو روز

اولین ایستگاه صلواتی هیات مذهبی کنگان در حرم حضرت معصومه برپا شد

اختصاصی ثلاث- به مناسبت شب عید شعبان، اولین ایستگاه صلواتی هیئت مذهبی کنگان در حرم حضرت معصومه(س) قم برپا شد.

به گزارش ثلاث، به مناسبت نیم شعبان ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) همزمان با حضور مردم عاشق ایران در شهر قم و با همت هیئت زینبه شهر بنک، ایستگاه صلواتی در صحن جواد ائمه حرم حضرت معصومه (س) به مدت دو روز جهت پذیرایی از زائرین برپا شد که مورد استقبال مسئولین و مدیران ارشد حرم حضرت معصومه(س) قرار گرفتند.

محمود هوشیار مدیر هیات زینبه به خبرنگار ثلاث گفت: این ایستگاه با حمایت فرمانداری کنگان، همکاری شورای شهر کنگان، نیروی دریایی سپاه عسلویه و دفتر امام جمعه و ناحیه سپاه کنگان در قم برپا شده است. 

وی افزود: هیات زینبه در سال ۱۳۷۰ فعالیت مذهبی را در شهر بنک اغاز کرده که همه ساله در تمامی اعیاد و مراسم های اعزاداری شرکت نموده است. این هئیت یکی از فعال ترین ایستگاه صلواتی در شهرستان کنگان می باشد.

هوشیار در ادامه گفتگو با ثلاث اظهار داشت: طبق پیشنهاد یکی از روحانیون شهر کنگان مستقر در قم و درخواست این هیات از تولیت استان مقدس حضرت معصومه(س) مراحل برپایی ایستگاه صلواتی انجام شد و با همکاری اقای حسن سالمی و فاز ۱۳ رجب امکانات ایاب ذهاب جهت عزیمت به شهر قم محیا گردید.

هوشیارادامه داد: جهت برپایی این ایستگاه نیاز به ۱۵ نفر از عوامل اجرایی بوده و روزانه ۲۰۰۰۰ پکیچ پذیرایی از زائرین اماده شده که جا داره از تمامی ادارات و مسئولین  جهت حمایت وهمکاری تشکر و قدرانی کرد.

حجت عبدالهی

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن