بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31344
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 22 مرداد 95 8:46 ب.ظ

خطیب موقت کنگان :

اعزام هفتمین کاروان مشهدنرفته‌ها به حرم مطهر رضوی

ثلاث – حجت الاسلام یوسف قاسمی با تقدیر از تلاش امام جمعه کنگان و اعزام کاروان مشهد نرفته ها به حرم مطهر رضوی برای هفتمین سال متوالی بیان نمود : انتظار می رود همه خیرین و مسئولین برای تداوم این سنت حسنه حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

حجت الاسلام یوسف قاسمی در خطبه های نماز جمعه با تبیین فرمایشات رهبری معظم انقلاب در دیدار با وزیر و معاونین و مدیران وزارت اطلاعات اظهار نمود : معظم له در این دیدار ، ایجاد خط فاصله با راس جریان استکبار یعنی آمریکا را از مهمترین مبانی قطعی امام بزرگوار ذکر و تاکید کردند در این مسئله جای هیچ مسامحه و سهل انگاری نیست.

وی وزارت اطلاعات را از کارآمدترین وزارت خانه های دولت برشمرد و با تشریح خدمات و تلاش های وزارت اطلاعات در تامین امنیت داخلی و خارجی گفت : به تعبیر رهبری ، وزارت اطلاعات سنگری بسیار مهم و حساس و چشم بینای نظام اسلامی است.

خطیب جمعه در بخش دیگر با تبریک میلاد عالم آل محمد (ص) حضرت امام رضا (ع) گفت : زندگانی سراسر نور امام رئوف بایستی خط و مشی و منش همه پیروان حضرت باشد.

وی افزود : پیام بزرگ امام رضا (ع) ایمان و ایثار و مبارزه و مقابله خستگی ناپذیر با الحاد و جریان های ضد دین است.

قاسمی با تقدیر از تلاش امام جمعه کنگان و اعزام کاروان مشهد نرفته ها به حرم مطهر رضوی برای هفتمین سال متوالی بیان نمود : انتظار می رود همه خیرین و مسئولین برای تداوم این سنت حسنه حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

امام جمعه موقت کنگان با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود تاریخی آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان سند افتخار و عزت امت اسلام اند و بایستی از آنها همواره قدردانی و تجلیل شود.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش سر تا پا مسلح رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست گفت : این قدرت ایمان به خدا و ایثار و مقاومت جانانه بود که نیروهای مقاومت را بر اسرائیلی های غاصب غالب نمود.

قاسمی در پایان با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد عنوان نمود : تاریخ مملو از عبرت های فراوان است که بایستی با درس گرفتن از این عبرت ها همواره با بصیرت آماده مبارزه با دشمن بود.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن