بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 34500
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 18 مهر 95 11:56 ق.ظ

کره‌ای‌ها به خاطر ترس از ایران نقاب زده‌اند

مربی تیم فوتبال کشورمان گفت: کره‌ای‌ها از ما وحشت دارند و به همین خاطر نقاب زده‌اند ولی در روز بازی مجبور هستند که نقاب‌هایشان را بردارند.

اوسیانو دآکروز دستیار کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و بعد از پیروزی خوب مقابل ازبکستان به مصاف کره که یکی از بهترین تیم های آسیا و گروه ما محسوب می‌شود می‌رویم.

وی افزود: بازی در روزی برگزار می‌شود که از لحاظ معنوی و مذهبی بسیار خاص است ولی از آنجا که این مسابقه در تاریخ فیفا دی است مجبور هستیم به میدان برویم. امیدوارم صد هزار نفر در ورزشگاه آزادی حاضر باشند چون همانطور که می‌دانید کره‌ای‌ها از جو ورزشگاه آزادی می‌ترسند.

مربی تیم ملی در خصوص جنگ روانی که کره‌ای‌ها از لحظه ورود به ایران آغاز کرده و با مشت‌های گره کرده و ماسک به تهران آمدند، گفت: فکر می‌کنم این یک اتفاق معمولی است و ما به این مسائل از بعد فوتبالی نگاه می‌کنیم. آنها در بازی‌های آخر شکست خورده‌اند و طبعا خیلی از ما می‌ترسند. آنها از ما می‌ترسند که نقاب زدند ولی طبیعتا روز بازی مجبور هستند نقاب‌هایشان را برداشته و با چهره خودشان به مصاف ما بیایند. امیدوارم در نهایت با تمامی این شرایط تیم ملی قوتبال ایران در بازی حساس روز سه‌شنبه به برتری برسد.

 
منبع: فارس نیوز

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن