بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 360
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 9:51 ق.ظ

سالن رزمی بنک با حضور وزیر افتتاح شد+عکس

ثلاث- با حضور وزیر ورزش، ۲ طرح ورزشی سفر رهبری در شهرستان کنگان به بهره برداری رسید.

به گزارش ثلاث، وزیر ورزش و جوانان از روند اجرایی مجتمع ورزشی چند منظوره کنگان شامل ورزشگاه یکهزارو ۵۰۰ نفره، چمن مصنوعی، سالن سرپوشیده ورزش های رزمی، خوابگاه و غیره که از محل اعتبارات سفر رهبرمعظم انقلاب در دست ساخت است بازدید کرد.

در ادامه سالن رزمی بنک نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این مجتمع ورزشی تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

امام جمعه کنگان بوشهر درحاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی این شهر از وی خواست تا از سوی وزارت ورزش و جوانان اعتبار ویژه ای به احداث مجموعه ورزش های ساحلی شهرستان کنگان اختصاص دهد.

حجت الاسلام محمود محمودی به دغدغه جوانان ورزشکار و مردم شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: انتظار جدی و بحق مردم بویژه جوانان و جامعه ورزشی این شهرستان اختصاص اعتبار لازم به توسعه ورزش این منطقه از سوی وزارت خانه های نفت و ورزش است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تیم های ورزشی کنگان به دلیل تحمل مشکلات ناشی از حضور صنعت، در زمینه دریافت کمک و اعتبار از شرکت های منطقه، باید متفاوت با دیگر نقاط استان دیده شود.

امام جمعه کنگان همچنین خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از وی خواست تا استفاده از استخر شنا برای دانشجویان، طلاب و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان شود.

وزیر ورزش و جوانان نیز دراین بازدید گفت: حفظ ونگهداری اماکن ورزشی و برنامه ریزی و بهره برداری بهینه از فضاهای موجود ضوروری است.

محمود گودرزی بر سیاست گذاری برای ترغیب عموم مردم برای استفاده از اماکن ورزشی تاکید کرد و افزود: باید توسعه همگانی در بخش های مختلف ورزش کشور به طور جدی پیگیری شود و تحقق این امر نیز منوط بر برنامه ریزی و فضاسازی برای حضور آحاد مردم در اماکن ورزشی است.

وی پرهیز از تیم داری حرفه ای را مورد تاکید قرار داد و گفت : باید به سمتی برویم که همه اماکن ورزشی مورد استفاده عموم قرار گیرد.

وی اظهار کرد: مطالبات مسوولان شهرستان کنگان را پیگیری و بررسی می کنیم.

گودرزی افزود: در کارم صداقت را سرلوحه قرار داده ام و از قول بی عمل اجتناب می کنم به همین دلیل مطالب متقن مطرح شده را بررسی و پیگیری خواهم کرد.

عباس تبرکی فرماندار کنگان نیز از وزیر ورزش و جوانان خواست تا با تخصیص اعتباربه این شهرستان، به تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام ورزشی کمک کند// ابوذر حسین پور

وزیر ورزش در کنگان

وزیر ورزش در کنگان

وزیر ورزش

وزیر ورزش

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن