بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 39059
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 بهمن 95 2:16 ق.ظ

افتتاح کانون بانوان شهر سیراف

اختصاصی ثلاث- کانون بانوان سیراف در دهه فجر مصادف با منزلت زن تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی افتتاح شد

 به گزارش ثلاث، ۱۹بهمن از ایام الله مبارک دهه فجر که مصادف با منزلت زن تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، بانوی سیرافی با تلاش های مجدانه و خستگی ناپذیر شروع به کار کانون بانوان شهر سیراف با حضور مسئولان جشن گرفت.
این مراسم با حضورمدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار محترم امام جمعه محترم و معاونت سیاسی-اجتماعی، رئیس آموزش و پرورش،مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری و مسئولین شهر سیراف، شهردار و اعضاء  شورا و دیگر مسئولین در ساعت۱۰صبح روز شنبه  مورخ ۹۵/۱۱/۱۶ در محل کانون بانوان سیراف انجام پذیرفت.
در این مراسم یوسفی فرماندار اظهار داشت: بایستی در راستای تکریم بانوان و فعالیتهای فرهنگی از چنین برنامه هایی حمایت صورت گیرد.
فاطمه دهقانی مدیر کل امور بانوان و خانواده نیز با تشکر از زحمات اعضاء کانون بانوان از آنان خواست با همت و برنامه ریزی در پیشبرد اهداف خود کوشا باشند و از مدیران محلی و شهرستان خواست با این کانون در راستای توسعه فرهنگ و کاهش آسیب های اجتماعی حمایت کنند.
صدیقه کنگانی مدیر کانون پویش شهر سیراف با عرض خیر مقدم از مسئولین خواستار حمایت در راستای اهداف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و کار آفرینی کانون شد و در پایان با اهداء هدایایی از مسئولین تشکر به عمل آورد.
در پایان مراسم نشست صمیمانه ای با زنان فرهیخته سیراف در کانون پویش انجام شد که در ابتدا جلسه پریسا تجلی مشاورامور زنان و خانواده فرماندار گفت:انعکاس مسائل و مشکلات زنان به مسئولیت یکی از ابعاد وظایف دفتر امور بانوان هست که در این راستا امروز با حضورمدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استاندا ی و کارشناسان دفتر ایشان؛ مدیران و مسئولین این امر محقق شد و در ادامه بانوان شهر سیراف در حوزه های مختلف توانایی و مشکلات خود را عنوان کردند.
در پایان جلسه نیز مسئولین ضمن دادن قولهایی ;در خصوص کمک به راهکارهایی مبنی بر برون رفت از مشکلات حوزه بانوان شهر سیراف نیز پرداختند.
IMG-20170208-WA0005 IMG-20170208-WA0006 IMG-20170208-WA0007 IMG-20170208-WA0008
//

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن