بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 404
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 7 خرداد 93 8:12 ب.ظ

قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

م- ق: تقریبا چند ماه است که به دلیل مشکل ناباروری به همراه همسرم به مرکز درمانی امید خلیج فارس واقع در روبروی پارک قوام مراجعه می کنم. علیرغم اینکه روی نسخه های این مرکز سه شماره تلفن جهت تماس درج شده اما هر بار که تماس می گیریم کسی در این مرکز پاسخگو نیست. […]

م- ق: تقریبا چند ماه است که به دلیل مشکل ناباروری به همراه همسرم به مرکز درمانی امید خلیج فارس واقع در روبروی پارک قوام مراجعه می کنم. علیرغم اینکه روی نسخه های این مرکز سه شماره تلفن جهت تماس درج شده اما هر بار که تماس می گیریم کسی در این مرکز پاسخگو نیست. از آنجا که محل کار و زندگی من در کنگان می باشد و برای گرفتن نوبت ویزیت ناچارم از چند روز قبل و از طریق تلفن تماس بگیرم، اما متاسفانه به تماس های متعدد من و دیگر بیماران هیچ پاسخی داده نمی شود و کسانی که در شهرستان ها هستند، مجبورند یا راه طولانی سفر به بوشهر را به جان بخرند یا اینکه از آشنایان خود خواهش و تمنا کنند که به این مرکز بروند و برای چند روز بعد برایشان نوبت بگیرند.

اگر قرار نیست تلفنی پاسخ داده شود پس چرا سه شماره تلفن در زیر نسخه های این مرکز درج شده است؟ آیا در حال حاضر که در عصر ارتباطات به سر می بریم باید دغدغه اصلی زندگی ما چنین مسائل پیش پا افتاده ای باشد؟!

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن