بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 43472
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 شهریور 96 4:07 ب.ظ

پیام ریيس دستگاه قضای شهرستان جم به مناسبت هفته دولت؛

رئیس جمهور به فساد ،باند بازی و تبعیض در ادارات دولتی توجه ویژه‌ای کند

رییس دستگاه قضایی شهرستان جم با تبریک هفته دولت و آغاز به کار دولت دوازدهم از رییس جمهور خواست در این دوره به سیاستهای داخلی به ویژه حوزه مقابله با فساد ،باند بازی و تبعیض در ادارات دولتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

رییس دستگاه قضایی شهرستان جم با تبریک هفته دولت و آغاز به کار دولت دوازدهم از رییس جمهور خواست در این دوره به سیاستهای داخلی به ویژه حوزه مقابله با فساد ،باند بازی و تبعیض در ادارات دولتی توجه ویژه‌ای داشته باشد.
سهیلی با بیان اینکه ایران فقط تهران نیست دولت هم فقط وزارتخانه‌های مستقر در تهران نیستند اظهار امیدواری کرد: در دوره جدید ریاست جمهوری توجه ویژه‌ای به انتخاب مدیران ارشد استانی و شهرستانی داشته باشد و مدیران مذکور از افراد صالح و دلسوز به حال مردم و نظام انتصاب شوند.
رئیس دادگستری شهرستان جم؛ دکتر حسن روحانی را فردی دلسوز و انقلابی دانست و ابراز داشت: ایشان دل در گرو پیشرفت کشور و سربلندی آن دارد و قوانین و مقررات فعلی ما در حوزه مبارزه با فساد مربوط به چند دهه پیش و زمانی بوده که تب گرم انقلابی گری و حاکمیت روحیه و فرهنگ ارزشی و اخلاص بر مدیران حاکم بود  به فساد در مدیران بسیار اندک بوده است.
وی اظهار داشت: زمان آن فرا رسیده که دولت در کنار مجلس با الگوبرداری از کشورهای موفق در امر مبارزه با فساد مانند چین و. …نسبت وضع قوانین کارآمد و بازدارنده اقدام کند تا کسی جرات گرایش به فساد پیدا نکند .

رییس دادگستری شهرستان جم در ادامه با یادآوری کلام حضرت امام رحمت الله علیه مبنی بر اینکه انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان هست و نه کاخ نشینان گفت: متاسفانه در این سالها شاهد هستیم هر روز کوخ نشینان در ادارات بیش از پیش به حاشیه رفته و تبعیض ،باندبازی و پارتی بازی تهدید کننده حقوق این قشر از جامعه است.
سهیلی در پایان گفت: مردم از رییس‌جمهور محترم انتظار دارند برای موفقیت در امر جلوگیری و مبارزه با فساد و کاهش آسیب ها به کشور و نظام با تقویت تیم حراستی و نظارتی در بدنه دولت و استانها در گزینش مدیران ارشد و تاثیر گذار در استانها و شهرستانها  از افراد دلسوز، صالح و پاک دست استفاده نماید.

رییس دادگستری شهرستان جم همچنین از خدمات و تلاشهای فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در شهرستان جم قدردانی نمود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن