بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46250
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 اسفند 96 12:09 ب.ظ

اخلاقی بخشدار بردخون ؛

آماده‌سازی بردخون برای نوروز/ مسافران با رسوم منطقه آشنا شوند

بخشدار بردخون از آماده‌سازی بردخون برای نوروز خبر داد و گفت: رمز موفقیت ستاد خدمات سفر در بخش آشنایی با آداب و رسوم منطقه است.

بخشدار بردخون از آماده‌سازی بردخون برای نوروز خبر داد و گفت: رمز موفقیت ستاد خدمات سفر در بخش آشنایی با آداب و رسوم منطقه است.

علی اخلاقی در نشست ستاد تسهیلات سفر بخش بردخون اظهار داشت: در حوزه گردشگری دنیا رقابت سنگینی ایجاد شده و موضوع سفر در توسعه کشورها و مناطق مختلف دارای اهمیت فراوانی است.

وی افزود: در بخش بردخون باید رقابت مطلوبی با بخش‌ها و شهرستان های استان در جذب مسافران و گردشگران با تأمین امکانات و کاهش هزینه های سفر ایجاد کنیم و برای اینکه کارنامه قابل قبولی در زمینه خدمات سفر نوروزی داشته باشیم باید نقاط قوت سنوات قبل را تقویت و نقاط ضعف را از بین ببریم.

اخلاقی با بیان اینکه پذیرایی از مسافران نیازمند همکاری دستگاه های متولی است، اضافه کرد: شهرداری و دهیاری‌ها برای آماده‌سازی بوستان‌ها و پروژه‌های عمرانی تلاش کنند و همه اقدامات قبل از ۲۰ اسفند پایان پذیرد.

بخشدار بردخون ادامه داد: دستگاه های مسئول در زمینه معرفی مشاهیر و جاذبه‌های گردشگری، تشکیل نمایشگاه های صنایع دستی، اجرای برنامه های فرهنگی هنری، نظارت بر صنوف، برقراری امنیت، اسکان مسافران و خدمت رسانی به گردشگران در ایام نوروز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تنها دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی می‌تواند آمار مسافران را به رسانه‌ها اعلام کند، گفت: دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر در زمینه زیباسازی شهر و روستاها و آماده سازی آن برای حضور مسافران نوروزی همت کنند.

انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسات اداری

بخشدار بردخون اظهار داشت: نشست ها و رایزنی ها برای تقویت تصمیم گیری ها و تلاش در جهت عمران منطقه صورت می گیرد و اگر ضعفی در این زمینه باشد برنامه ریزی ها بی نتیجه می ماند.

وی افزود: برای تشکیل جلسات از همه مسئولان و مدیران بخش و برخی از مدیران شهرستانی دعوت می شود اما متاسفانه برخی از آنان در نشست ها حضور پیدا نمی کنند و این موجب دلسردی سایر مدیران می شود.

اخلاقی با بیان اینکه بیشتر مدیران به صورت منظم و پیوسته در جلسات حاضر می‌شوند، اضافه کرد: اگر می‌خواهیم منطقه‌ای توسعه یافته و پیشرفته داشته باشیم همگان باید در این زمینه مشارکت کنند و ضعفی از خود نشان ندهند.

بخشدار بردخون گفت: موضوع حضور منظم مدیران اجرایی بخش در نشست‌ها با جدیت پیگیری می‌شود که امیدواریم در نشست‌های آینده شاهد این بی‌نظمی‌ها و تعلل برخی از مدیران نباشیم.

وی با بیان اینکه اگر اعتقاد داریم که مردم ولی نعمتان ما هستند و برای خدمت مسئولیتی گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: اگر توان کار و خدمت نداریم بهتر است که جای خود را به فردی دلسوزتر از خود دهیم تا به خواسته ها و درد دل های مردم توجه کند.

در ادامه کمیته های خدمات شهری و روستایی و رفاه عمومی و اسکان و اقامت، اطلاع رسانی و تبلیغات و راهنمای مسافران و گردشگران، خدمات انتظامی و امنیتی و نظارت بر صنوف و حمل و نقل و مراکز غذایی تشکیل و وظایف اعضا مشخص شد./ خبرگزاری مهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن