بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46359
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 اسفند 96 4:49 ب.ظ

رئیس کمیته جت اسکی و جت بت کشور مطرح کرد:

باشگاه رعد دریایی کنگان، کاملترین، مجهزترین و بهترین کلوپ دریایی کشور است

ثلاث- رئیس کمیته جت اسکی و جت بت کشور گفت: باشگاه رعد دریایی کنگان دارای بهترین و مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات ورزشی این رشته در سطح ایران است.

 

به گزارش ثلاث، یک دوره آموزش قوانین جت بک های آبی ، اموزش یک دوره رایدری و اپراتوری و مربیگری جت بک های آبی و برگزاری یک دره مسابقه فلای بورد به میزبانی کلوپ رعد دریایی جنوب ( کنگان) برگزار شد.

این دوره های آموزشی و مسابقه از تاریخ ۹ الی ۱۱ اسفند ماه با حضور رئیس کمیته جت اسکی و جت بت کشور، رئیس کمیته آموزش جت اسکی و جت بت کشور، رئیس کمیته آموزش جت بک های آبی کشور در بندر کنگان انجام شد.

در دومین دوره مسابقه فلای بورد کشوری به میزبان کنگان، باشگاه رعد دریایی جنوب( کنگان ) ، اصفهان، کیش و چابهار شرکت   داشتند که به ترتیب مرداد دشتی مطلق، داوود دشتی مطلق و مجتبی میگویی از باشگاه رعد دریایی جنوب و سید مرتضی موسوی سورچه پایینی از اصفهان نفرات اول تا چهارمی را به خود اختصاص دادند.

 

باشگاه رعد دریایی جنوب کنگان دارای بهترین و مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات ورزشی این رشته در سطح ایران است

سلیانچی رئیس کمیته جت اسکی و جت بت کشور در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: با هماهنگی کمیته جت اسکی و جت بت استان بوشهر و حامی باشگاه رعد دریایی کنگان سومین دوره کلاس های مربیگری و داوری جت اسکی و اولین دوره کلاس رایدری و مربیگری و اپراتوری فلای بورد در باشگاه ورزشی رعد دریایی کنگان از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند برگزار شد.

وی افزود : دومین دوره مسابقه فلای بورد کشوری نیز به میزبانی باشگاه رعد دریایی کنگان برگزار شد.

رئیس کمیته جت اسکی و جت بت کشور اظهار داشت: جا دارد از آقای دشتی مطلق( مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه رعد دریایی جنوب کنگان) تشکر کنم؛ این باشگاه دارای بهترین و مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات ورزشی این رشته در سطح ایران است.

 

باشگاه رعد دریایی جنوب یکی از ۱۷ کلوپ دریایی به ثبت رسیده در وبسایت جهانی این رشته در فرانسه می باشد

عربزاده، رئیس کمیته آموزش جت بک های آبی کشور نیز در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: باشگاه رعد دریایی جنوب علاوه بر اینکه امکانات بسیار مدرن و با کیفیتی در سطح کشور برای هنرجویان فراهم آورده است، یکی از ۱۷ کلوپ دریایی به ثبت رسیده در وبسایت جهانی این رشته در فرانسه می باشد.

وی ادامه داد: در کلوپ رعد دریای جنوب می توان از سیستم گاز بی سیم استفاده کرد. رایدرهایی که گواهینامه های انجمن جت اسکی و جت بت کشور دارند، گاز بی سیم نیز در اختیارشان قرار می گیرد که بتوانند آزادانه و بدون استفاده از اپراتور به تمرینات خودشان بپردازند.

 

کلوپ های دریایی در جذب گردشگر بسیار موثرند

سالاری مدیرعامل باشگاه رعد دریایی جنوب کنگان نیز در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: قریب سه سال است که از تاسیس این باشگاه می گذرد. در این مدت سعی کرده ایم که پله های ترقی  را با برنامه ریزی طی کنیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر مفتخریم که از جانب رئیس کمیته جت اسکی و جت بت کشور به عنوان ممتازترین و کامل ترین مجموعه ورزشی دریایی کشور انتخاب شویم.

مدیرعامل باشگاه رعد دریایی جنوب کنگان اظهار داشت: معتقدیم که این ورزش و مجموعه هایی مانند ما می توانند در جذب گردشگر و توریست برای شهرستان نقش داشته باشند. امیدوارم در کنار سایر جاذبه های شهرستان و استان، ما نیز با راه اندازی این مجموعه توانسته باشیم قدم موثری برداشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم مسئولین ما نسبت به این ورزش نوپا در شهرستان که می تواند در جذب توریست تاثیرگذار باشد، نگاهی مهربان داشته باشند.

 

 

/

/

 

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن