بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 12:08 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46375
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 13 اسفند 96 1:33 ق.ظ

درخشش ورزشکاران کنگانی در مسابقات قهرمانی کشور wpc.Awpc انتخابی جهانی ۲۰۱۸

ثلاث- ورزشکاران کنگانی در مسابقات قهرمانی کشور wpc.Awpc انتخابی جهانی ۲۰۱۸ خوش درخشیدند.

به گزارش ثلاث، مسابقات قهرمانی کشور wpc.Aepc انتخابی جهانی ۲۰۱۸ انگلستان و اروپا ۲۰۱۸ فرانسه و روسیه به میزبانی تهران برگزار شد.

در این مسابقه سه شرکت کننده از کنان نیز حضور داشتند که نهایتا به شکلی درخشان و با دستانی پر این مسابقات را به اتمام رساندند.

توحید سپونی  در رده جوانان دسته منفی ١٢۵ کیلوگرم با مهار وزنه ٣٠٠ کیلوگرمی، مقام نخست را به خود اختصاص داد.

حسین شریف پور دسته  منفی ۵۶ کیلوگرم با مهار وزنه ١٨٠ کیلوگرمی به مقام نخست و قهرمان قهرمانان نوجوانان کشور دست یافت.

محمد مظلومی دسته منفی ٧۵ کیلوگرم با مهار وزنه ٢١٠ کیلوگرم نوجوانان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

هر سه ورزشکار از باشگاه جهان پهلوان تختی کنگان( اصغر طهماسبی ) می باشند.

مربیگری این تیم بر عهده حمزه صفایی بود.

 

حمزه صفایی مربی این تیم پس از کسب این نتایج به خبرنگار ثلاث گفت: مسابقات از سطح و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود ولی با توجه به اینکه بازیکنان ما تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودند بنده پیش بینی درخشش آن ها را داشتم و حتی معتقدم مدال طلای وزن منفی ۷۵ کیلو نیز حق محمد مظلومی بود.

وی اظهار داشت: خوشحالیم از اینکه توانسه ایم در میدان بزرگی بنام پایتخت، نام کنگان را بالا ببریم و ظرفیت بخشی از ورزش کنگان را به منصه ظهور بگذاریم.

صفایی افزود: طبیعتا خوشحالی من بیش از همه تیم است چون توانستیم جواب اعتماد مسئولین و همه بزرگواران کنگان را به خوبی بدهیم.

وی عنوان کرد: از شخص مهندس نوروزی فرماندار شهرستان، شورای اسلامی شهر کنگان جناب نادر احمدی، خلیل غلامی و…،  عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان، حاج حمید ربیعی مدیر محترم و با ارزش مرکز خرید مروارید کنگان که ما را کمک کردند؛ آقای امین صفایی مدیر محترم شرکت گردشگری پرشیا سیر به عنوان اسپانسر،  و بزرگوارانی مانند آقایان عبدالله رضایی و ابراهیم صفایی و همچنین سایت خبری ثلاث بابت تمام پیگیری های موثر از ابتدا تا انتها کمال تشکر و قدردانی را به عمل می آورم. همچنین از نماینده محترم و پرتلاش مردم جنوب استان بوشهر بابت همکاری بسیار خوبشان با تیم در پایتخت نیز کمال تشکر را دارم.

صفایی گفت: در صورت تداوم حمایت ها قطعا توان و افتخار بیشتری از جوانان کنگانی را در عرصه های ورزش کشور و بین المللی شاهد خواهیم بود.

 

 

/

/

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن