بروز شده در : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46997
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 اردیبهشت 97 2:51 ق.ظ

مهاجم تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با ثلاث:

برای ارتقا رتبه خود در جدول بازی می کنیم/ مسئولین حمایت خود را از پارس جم قطع نکنند

ثلاث- مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: مسئولین حمایت خود را از پارس جنوبی جم قطع نکنند، این تیم مشکلات مالی دارد.

 

به گزارش ثلاث، ابراهیم صالحی مهاجم قدرتمند و جنگنده تیم پارس جنوبی جم است که شکل و شمایل بازی وی بسیار درگیرانه، با قدرت بالای حمل توپ، سر زنی و شم بالای گل زنی می باشد. وی که هم اکنون ۲۷ سال سن دارد جز بازیکنان موفق لیگ امسال است و امید می رود سرمربی تیم ملی بازی های وی را نیز مورد بررسی قرار دهد که انشاءالله او نیز بتواند لباس تیم ملی را بر تن کند.

 

ابراهیم صالحی مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت خود به خبرنگار ثلاث گفت: خدا را شکر، شرایط جسمانی خودم و حتی هم تیمی هایم خیلی خوب است و با وجود اینکه در اخر فصل به سر می بریم بدنمان تحلیل نرفته؛ در این خصوص جا دارد از بدنساز تیممان تقدیر ویژه داشته باشم.

وی اظهار داشت: بازی ما در مقابل نفت قطعا یک بازی جوانمردانه خواهد بود و سعی می کنیم رتبه خود را در جدول ارتقا ببخشیم.

صالحی ادامه داد: از شرایط بازی و کیفیت خودم در لیگ امسال به لطف تلاش کادر فنی، تا حدودی راضی هستم و قطعا تلاش می کنم تا به لباس با ارش و مقدس تیم ملی نیز در ادامه راه( جام ملت های آسیا) نیز برسم. برای هر فردی افتخار است که لباس مقدس تیم ملی را بر تن کند و بنده نیز همین ارزو را دارم هر چند با وجود فورواردهای بسیار اماده تیم ملی کار سختی در پیش است ولی تمام تلاش خود را می کنم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم  گفت: جا دارد از مدیر عامل تیممان، مدیرعامل منطقه ویژه پارس و نماینده محترم مردم جنوب استان و مسئولین شهرستان جم بابت حمایت هایشان از این تیم تشکر کنم. تیم ما از نیم فصل دوم دچار مشکل مالی شده است؛ به هر حال تمام بچه های تیم راه درآمدی بجز همین فوتبال ندارند و اگر دستشان خالی باشد باید شرمنده خانواده هایشان شوند.

صالحی افزود: درخواست بنده این است که پشت این تیم را به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ایران بگیرند تا به سرنوشت سخت و تلخ شاهین بوشهر دچار نشود. واقعا حیف است که با وجود تمام تلاش ها و همت هایی که پشت این تیم گذاشته شده، الان همه آن زحمات هدر شود.

وی در خصوص تعداد زیاد بازیکنان استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال گفت: معتقدم که استان بوشهر دارای استعدادهای بسیار زیادی در فوتبال و فوتسال است. به نظر بنده در آینده نزدیک تعداد بازیکنان استانمان در لیگ برتر به مراتب چندین برابر حال حاضر خواهد شد؛ در این راه فقط باید اعتماد به نفس داشت و حمایت ها باید ادامه دار باشد؛ ما ثابت کردیم که استانمان چه استعدادهای درخشانی در لیگ برتر و تیم ملی دارد.

صالحی عنوان کرد: در پایان از تمام کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم؛ از شما ( سایت خبری ثلاث) نیز به شکل ویژه قدردانی می کنم که هوای هم استانی هایتان را دارید و مسائل مرتبط با آن ها را منعکس می کنید.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن