بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56172
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 31 مرداد 98 1:58 ب.ظ

حضور به موقع مدیرعامل عامل منطقه ویژه در اردوی تیم پارس جنوبی در آستانه دیدار با پرسپولیس

ثلاث- حضور به موقع مدیرعامل عامل منطقه ویژه در اردوی تیم پارس جنوبی در آستانه دیدار با پرسپولیس موجی از شادی و امید را در دل هواداران و بازیکنان این تیم ایجاد کرد.

 

لیگ برتر فوتبال ایران سرانجام پس از تاخیری فراوان امروز شاهد بازی افتتاحیه میان پرسپولیس و پارس جنوبی جم خواهد بود.

در طی روزهای اخیر بارها خبر عدم حضور تیم پارس جنوبی جم در بازی افتتاحیه  منتشر شد. این موضوع به قدری توسط رسانه های عمدتا پایتخت نشین بزرگ شد که کم کم داشت باورمان می شد، واقعا تیم خوب پارس جنوبی جم در بازی اول که همه نگاه ها به آن معطوف است، حضور نخواهد داشت.

البته بر کسی پوشیده نیست که مشکلات مالی تیم پارس، شرایط را برای این باشگاه با سختی زیادی روبرو کرده است ولی در صورت عدم حضور تیم پارس جنوبی جم در بازی افتتاحیه، قطعا تبعات سنگینی در انتظار اعتبار و نام فوتبال استان بوشهر  بود.

خبر رسید که شب گذشته مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس پارس در اقدامی تحسین برانگیز وارد اردوی تیم پارس شده و پس از دیدار با اعضای این تیم و کادر فنی، جهت حل مشکلات مالی آن ها قول مساعد داده است.

حرکت بجا و تحسین برانگیز مهندس موسوی، موجی از نشاط و شادی را به اردوی تیم پارس جنوبی جم و هواداران آن ایجاد کرد. درایت مهندس موسوی نشان از دید بلند وی به مقوله فوتبال و آگاهی از تاثیر اجتماعی و تبلیغاتی این رشته پرطرفدار دارد.

مهندس سید پیروز موسوی متولد آبادان و از مدیران رده بالا و خوشنام و تاثیر گذار در صنعت نفت کشور می باشد. وی در حال حاضر مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس است.

موسوی، در مقطعی رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت بوده است که کارشکنی ها اجازه فعالیت و موفقیت را از ایشان و تیم صنعت نفت آبادان گرفت.

امید است سید پیروز، که فردی منصف است، تیم پارس جنوبی جم را تا پایان لیگ مورد حمایت قرار دهد و البته دیگر تیم های قدرتمند منطقه کنگان و عسلویه را نیز زیر چتر حمایتی سازمان منطقه ویژه  قرار دهد.

ثلاث/ یادداشت: مصطفی صفایی

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن