بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52812
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 2 اسفند 97 3:01 ب.ظ

مدیر عامل تیم پارس جنوبی جم در گفتگو با ثلاث جنوب:

فوتبال در ایران فقط هزینه است

ثلاث- مدیر عامل تیم پارس جنوبی جم: فوتبال در ایران فقط هزینه است.

 

بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم در گفتگو با هفته نامه استانی ” ثلاث جنوب”  اظهار داشت: صدا و سیما در قبال پخش مسابقات هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کند.

وی افزود: در دنیا هر باشگاه سیستم و شبکه مستقل خود را دارد، در ایران فوتبال فقط هزینه است و هیچگونه درآمدزایی نه از تبلیغات دور زمین و نه از رسانه ملی صورت نمی گیرد و متاسفانه با این روند به جایی نخواهیم رسید . برای رفع این مشکلات باید صدا و سیما، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، درآمدها را دقیق حساب کنند.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم از زمان حضور در لیگ دسته  ۲ توفیقات زیادی داشته است. پارس جنوبی جم در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان،  تیم داری می کند که عمده بازیکنان آن از شهرهای جم، کنگان، عسلویه، نخل تقی، خورموج، بوشهر و… است.

رضاییان عنوان کرد: عمده بازیکنان ما در تیم های پایه از استان بوشهر و به خصوص مناطق پیرامونی است.  به دلیل همدلی و هماهنگی بین مردم و تیم پارس جنوبی جم، ساکنین این مناطق به فوتبال رو  آورده اند و از نزدیک تیم پارس جنوبی جم  در رده های مختلف سنی را حمایت می کنند.

وی گفت: امید است با افزایش حمایت ها از باشگاه پارس جنوبی جم، این فعالیت ها ادامه یابد و سطح رضایتمندی مردم از فوتبال ما، باز هم افزایش یابد.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم اظهار داشت: سیاستگذاری بلند مدت باشگاه پارس جنوبی جم، استفاده از توان حداکثری نیروهای استان و محیط پیرامونی است.

رضاییان در پایان گفت:  ما از راهکارها و انتقاد های سازنده حمایت و استقبال می کنیم.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن