بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61248
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 16 مرداد 99 1:38 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان بوشهر:

دکتر احمدی: دنبال ساختار سازی در تیم پارس جنوبی جم هستیم

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در نشست با سرمربی و کاپیتان پارس جنوبی جم گفت: تا روز یک شنبه مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مردم حوزه جنوب استان بوشهر از ساعت ١٠ صبح امروز تا لحظاتی پیش پذیرای سید سیروس پور موسوی سرمربی و محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی جم بود.

این نشست چند ساعته که به همت سیامک بهادری از مشاورین دکتر احمدی برگزار شد پیرامون مسائل مالی باشگاه و حل آن انجام شد.

دکتر احمدی با بیان اهمیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم و اولویت آن برای خود گفت: با رایزنی های انجام شده تا روز یکشنبه(به دلیل تعطیلات استان بوشهر) پول باقی مانده باشگاه ار طریق اداره کل ورزش و جوانان به حساب هییت فوتبال جم واریز خواهد شد.

دکتر احمدی افزود: ما به دنبال ساختار سازی مناسب برای باشگاه در آینده هستیم اما اکنون اولویت ما حضور پرقدرت در سه بازی آینده و کسب نتایج لازم است.

وی گفت: با تماس هایی که با مسئولین مربوطه گرفته ایم مجوز های لازم برای پرداخت مابقی پول را فراهم نمودیم که ان شاءالله به زودی مشکلات تیم در بحث مالی حل خواهد شد.

در این نشست دکتر احمدی با برقراری تماس های تلفنی با رئیس کل بازرسی کشور، استاندار بوشهر، مدیر کل ورزش و جوانان استان و بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه به بررسی راه های کمک به باشگاه در شرایط کنونی پرداخت.

همچنین با هماهنگی های صورت گرفته دکتر احمدی جهت صحبت و دیدار با بازیکنان تیم امروز عصر در محل تمرینات تیم حضور خواهد یافت. تاورتا

نظرات

  1. محمد says:

    خب اینم سقوط کرد
    از یه نظر خوبه چون تمام هزینه هایی که داره میشه رو میشه خیلی جاهای دیگه استفاده کرد که نشاط لازم هم ایجاد بشه و هم خود مردم ورزش بکنند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن