بروز شده در : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47004
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 2 اردیبهشت 97 3:50 ق.ظ

مهاجم نفت تهران در گفتگو با ثلاث ؛

بازی با پارس جم برای ما حکم مرگ و زندگی دارد/ هواداران پارس نقش مهمی در نتایج خوب این تیم داشتند

ثلاث- امین منوچهری مهاجم تیم نفت تهران گفت: بازی با پارس جم برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و لذا برای بقا در لیگ برتر محکوم به بردن این تیم هستیم.

 

امین منوچهری مهاجم بلند بالا و خوش استیل تیم نفت تهران در خصوص بازی روز یک شنبه با پارس جنوبی جم به خبرنگار ثلاث گفت: با توجه به شرایط نا مناسب ما در جدول، بازی با پارس جنوبی جم برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و لذا باید این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم تا چنانچه تیم های پایین جدولی امتیاز از دست دهند، امیدوار به بقا در لیگ برتر باشیم.

وی افزود: انتظار یک بازی خوب و جوانمردانه از هر دو تیم می رود و  امیدوارم این دیدار در پایان با پیروزی ما تمام شود.

منوچهری عنوان کرد: تیم پارس جنوبی جم با توجه به اینکه سال اول حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند، نتایج خوبی را گرفته و امیدوارم در سال های بعد ( با ادامه این روند)، حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشد.

مهاجم تیم نفت تهران در ادامه گفتگویش با ثلاث اظهار داشت: شناخت خیلی خوبی از تیم پارس جنوبی جم داریم. این تیم امسال بازی های خوبی را ارائه داده است. این تیم، تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان با استعداد است و قطعا بازی سختی را در پیش خواهیم داشت.

منوچهری گفت: به نظرم امسال هواداران تیم پارس جنوبی جم در کسب نتایج خوبشان خیلی تاثیرگذار بودند؛ هواداران این تیم و مردم خونگرم آن خطه در کسب نتایج خوبشان نقش مهمی داشتند.

مهاجم تیم نفت تهران اضافه کرد: تیم پارس جم با حضور جناب آقای تارتار که بنده افتخار شاگردی ایشان را داشته ام، امسال تیم خوبی را روانه لیگ برتر کرد؛ امیدوارم حمایت ها از این تیم ادامه دار باشد و این تیم شرایط خوب خود را ( در لیگ بعد) حفظ کند.

منوچهری اذعان داشت: فصل فوتبالی سختی را به لحاظ تیمی و مدیریتی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با پیروزی در دو بازی آینده خود، شرایطتمان اندکی بهتر شود و در لیگ برتر بمانیم.

وی در خصوص تقابلش به عنوان یک استقلالی در مقابل محسن فروزان به عنوان یک استقلالی دیگر گفت: فروزان یک استقلالی ثابت شده است و واقعا استقلال را دوست دارد. به نظرم( با وجود دوستی من با ایشان)، تقابل من با محسن یک تقابل فوتبالی قشنگی خواهد بود ولی طبیعی است که هر کدام باید برای تیممان بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن