بروز شده در : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47043
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 اردیبهشت 97 9:38 ب.ظ

تقدیر از مسئولینی که برای اشتغال جوانان منطقه تلاش و پیگیری کردند

ثلاث- مسئولینی که برای اشتغال جوانان در فاز ۱۹ تلاش و پیگیری کردند شایسته تقدیر هستند و امید می رود این پیگیری ادامه داشته باشد.

به گزارش ثلاث، پس از اعلام تعدیل نیروهای حراستی در پالایشگاه  فاز ۱۹ که منجر به بیکار شدن ۸۰ نفر در این پروژه شد، افراد زیادی به شکل کاملا دلسوزانه پیگیر این ماجرا شدند.

این افراد که عمدتا از مسئولین منطقه بودند با درک این موضوع که اشتغال، دغدغه اول و مرتبط با سایر مشکلات جوانان می باشد، پیگیر این موضوع شدند.

 

فرماندار شهرستان کنگان یکی از مسئولینی بود که به شکل جدی پیگیر این مسئله مهم یعنی بیکار شدن تعدادی از جوانان شد. هم ردیف با پیگیری وی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز پیگیر حل این مشکل شد و در همین راستا علاوه بر نشست فوری با مدیرعامل منطقه ویژه پارس و ارسال نامه آنی به وزیر نفت، نقش موثری در حل( حداقل موقت) این ماجرا داشت.

امام جمعه کنگان و شورای اسلامی شهر نیز به نوبه خود این معضل پیش امده را با جدیت پیگیری نموده و از طریق تماس تلفنی و نامه نگاری به اعلام حمایت از اشتغال این افراد برخواستند.

در اینجا باید اشاره مثبتی نیز به پیگیری مدیر عامل منطقه ویژه پارس برای حل این مشکل نیز اشاره کرد و عملکرد وی را در این خصوص تحسین کرد.

روی هم رفته در این خصوص  مسئولین منطقه، پیگیری موثری را از خود نشان دادند و عملکردی قابل تحسین از خود بروز دادند.

سایت خبری ثلاث نیز به نوبه خود در این باره از مسئولینی که در بالا نامشان ذکر شد برای پیگیری این مشکل یا بهتر بگوییم معضل اتفاق افتاده، تشکر می کند و امیدوار است که این موضوع( که موقتا حل شده) همچنان دنبال شود تا انشاءالله به شکل دائم حل و فصل گردد. یادمان باشد یک جوان شاغل در صنعت یا هر جای دیگر، نان اور یک یا حتی چند خانواده است و لذا بیکار شدن او می تواند یک خانواده( به عنوان جزء اول در تشکیل جامعه سالم) را به گرفتاری بکشد.

 

 

در ادامه دو مورد از تقدیر هایی که بابت تلاش فرماندار شهرستان کنگان انجام شده را می خوانید. این تقدیر در واقع برای تمام کسانی است که در راستای اشتغال جوانان تلاش و پیگیری نموده اند، است:

?تقدیر نیروهای اخراج شده فاز ۱۹ پارس جنوبی از فرماندار شهرستان کنگان و نماینده مجلس جهت پیگیری و بازگشت به کار این نیروها

 

«ویجزی الذین احسنوا بالحسنی»

 

نکو کارها را سزا بخشد او

به پاداش کردار های نکو

 

?جناب آقای مهندس نوروزی فرماندار دلسوز و محبوب شهرستان کنگان با سلام و عرض ادب فراوان بدینوسیله از نگاه و دیدگاه پدرانه حضرتعالی نسبت به رفع موانع و مشکلات کارکنان بومی در واحد حراست فاز ۱۹ صمیمانه تشکر و قدرانی می کنیم.

 

?پس از اخراج ما از کار ، نهایت ظلم و جسارت به ما مرزنشینان و بومیان شهرستان کنگان شد که در آخر با تلاش های بی وقفه ، پیگیری و سخت کوشی شما و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین امر ، زندگی و خانواده ما جان تازه ای گرفت ، و ما هیچ وقت این همنوایی و مساعدت شما را فراموش نخواهیم کرد . امید است که با این همدلی و همکاری حضرتعالی و مسئولین امر این مسائل بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و از خداوند تبارک و تعالی برای شما و همه خدمتگزاران این نظام توفیق روز افزون خواستاریم.

 

?جمعی از نفرات حراست (pomc) فاز ۱۹

 

…………………………..

 

بسمه تعالی

*جناب آقای مهندس نوروزی*

*فرماندار محترم شهرستان کنگان*

 

رایزنی ها و تلاش های بی دریغ جنابعالی و همکاران دلسوزتان در فرمانداری کنگان که منجر به برگشت به کار حدود ۸۰ نفر از نیروهای بومی شاغل در حراست فاز ۱۹ گردید، قابل تقدیر و ستایش است .

بدینوسیله  همراهی و مساعدت و اقدام شایسته ی جنابعالی را ارج‌ می گذاریم .

از طرف خود و فعالان سیاسی – اجتماعی شهرستان کنگان، از خدای بزرگ ‌مسئلت دارم که بیش از پیش جنابعالی را در خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بدارد .

 

                   حسن عبداللهی

مشاور استاندار در امور اهل سنت استان

                       بوشهر

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

نظرات

  1. شهروند says:

    عزیز ثلاثی وظیفه شرعی این مسولین است که این کار رو انجام بدن کمترین کاریه که انجام دادن اگر راست میگن اونها رو تو این شغل نگه دارن بعد تقدیر و تشکر کنین
    پینوشت واسه دو ماه تمدید قرارداد شدن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن