بروز شده در : جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 2:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47155
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 11 اردیبهشت 97 1:06 ق.ظ

پرسنل آزمایشگاه بیمارستان کنگان تجلیل شدند

ثلاث- پرسنل آزمایشگاه بیمارستان کنگان در حضور مدیران این مرکز درمانی تجلیل شدند.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، مراسم تجلیل از کارکنان آزمایشگاه به مناسبت روز ازمایشگاهی در بیمارستان کنگان برگزار شد

در این مراسم که با حضور رئیس، مدیر داخلی، مسئول حراست، مسئول آزمایشگاه و پرسنل آن در محل آزمایشگاه برگزار شد، عباس آدمیت نسب ضمن عرض خیر مقدم به حضار از تلاش یک ساله تمام کارکنان این بخش تشکر کرد.

حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز در ادامه ضمن عرض خدا قوت به تمامی پرسنل بیمارستان بخصوص بخش آزمایشگاه گفت: یکی از دلایلی که غربی ها نتوانسته اند آنچه را در عراق،  سوریه، افغانستان، لیبی و…بر سر ما بیاورند، داشتن تمدن بزرگ و کهن و پشتوانه قدرتمند دینی است.

کشور عزیزمان در عرصه های پزشکی، دانش مندان بزرگی را به جهانیان ارائه داده است که نمونه های آن را می توان ابن سینا، زکریای رازی و…. عنوان کرد.

این آزمایشگاه سال ها قبل متناسب با جمعیت آن زمان در شهرستان کنگان احداث شده است ولی امروز شاهدیم که این مرکز آزمایشگاهی مراجعین شهرستان های اطراف را نیز با وجود افزایش جمعیت پوشش می دهد و این نیست مگر همت مجموعه کارکنان بخش آزمایشگاه.

امروز ما با این ساختار فیزیکی ناقص(در آزمایشگاه) خدمات بزرگ و ارزنده ای را به مردم و صنعت که بخش مهمی از مراجعین ما هستند ارائه می دهیم و در واقع بخش مهمی از دغدغه صنعت منطقه را رفع کرده ایم.

در پایان به پاس همت و تلاش یکساله پرسنل بخش آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی کنگان با اهدای سپاس نامه تقدیر شد.

 

عکس: زینب صفایی

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن