بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48114
تعداد نظرات:۱۰ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 خرداد 97 12:06 ب.ظ

دبیرستان افق کنگان مقام نخست استان در بازارچه دست ساخته های دانش آموزان را کسب کرد

ثلاث- دبیرستان افق کنگان مقام نخست استان در بازارچه دست ساخته های دانش آموزان را کسب کرد

 

به گزارش ثلاث، بازارچه دست ساخته ها ی دانش آموزان دبیرستانهای متوسطه اول در استان بوشهر طی اسفند ماه سال ۹۶ برگزار شد و بر همین اساس داوری این بازارچه ها نیز در خرداد ماه ۹۷ اعلام گردید.
در همین راستا دبیرستان متوسطه اول افق کنگان پس از بررسی داوران، به عنوان مدرسه اول در سطح استان معرفی شده و به مرحله کشوری راه یافت.

اسما شجاعی مدیر دبیرستان افق کنگان در همین خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: این اموزشگاه با توانمندی قابل وصف دراجرای برنامه های اموزشی وپرورشی وعلیرغم تجربه نخست در مشارکت و ایجاد بازارچه فناوری با نام پنج دری، در عمل توانست بارقه های خودباوری و توانستن را نزد دانش اموزان و مربیان مدرسه به مرحله ظهور و بروز عملی برساند.
وی افزود: دانش اموزان براساس آموزشهای اصولی و برنامه ریزی شده در سطح اموزشگاه و با تکیه به فرهنگ بومی و محلی ضمن ساخت سازه های دارای کاربرد و اهمیت، نقش خلاقانه خویش را به نمایش گذاشته و درعمل باور تولید و کارآفرینی را به اثبات رسانیدند.
مدیر دبیرستان افق کنگان ادامه داد: در راستای برنامه عملیاتی گروه آموزشی کار و فناوری استان بوشهر و بسط و تعمیق اصولی و کاربردی بازارچه های فناوری و با عنایت به نقش رقابت سالم در بهبود فعالیتهای خلاقانه دانش آموزان در ایجاد این بازارچه ها، بر اساس ارزشیابی سالانه، دبیرستان افق به اتفاق سه دبیرستان دیگر گنگان پا به عرصه رقابت سخت و نفس گیر استانی گذاشت.
شجاعی اظهار داشت: در استان بوشهر منتخبین ۱۸ مناطقِ شهرستان های استان، با قریب به ۴۰ بازارچه حضور داشتند با نگاه ریز بین داوران همراه بود که پس از بررسی های دقیق و منطقی، دبیرستان افق کنگان پرچمدار نخست استان معرفی و راهی مرحله کشوری شد.

.

 

 

 

نظرات

  1. حرف حق says:

    خانم شجاعی خودتون خوب میفهمید آقای “نامی” چقد بهتون کمک کرد و اصطلاحا پارتی بازی کرد که اول شدید هیچ برگ برنده ای جز پارتی بازی نداشتید.
    اگ طرفدار حقید نظرمو تایید کنید

    • .... says:

      خیلی حرف بدی زدید

    • زهراشیرمرد says:

      شماحق زدن چنین حرفی راندارید

    • مهر ناز عشایری says:

      جای تعجب ندارددرخشش امثال خانم اسما شجاعی که پر از استعداد و تلاش و ایده های جدید و تجربیات وسیع علمی هستند این چنین مورد قضاوت برخی ها قرار بگیرند.

  2. مریم باباعلی says:

    اسما شجاعی مثل همیشه موفق🌹

  3. مهر ناز عشایری says:

    مدیریت درست و مقتدر در خون این خانواده است،مستدام باشند انشالله

  4. الناز بحرینی says:

    مدیریت در خون این خانواده است✔️خانم شجاعی دوست داریم

  5. Bita veysi says:

    انشالله مقام های کشوری دبیرستان افق،خانم شجاعی خسته نباشید

  6. مریم صفایی says:

    انشالله

  7. ناشناس says:

    من یکی از دانش اموزان مدرسه خانم شجاعی هستم و ازشون خیلی خیلی تشکر میکنم و باعث افتخار هست که در ان مدرسه درس بخوانم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن