بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49500
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 مرداد 97 7:51 ب.ظ

استقبال خوب بانوان کنگانی ازجشنواره فرهنگی ورزشی

به گزارش ثلاث جشنواره ی فرهنگی بانوان درتمامی رده های سنی وبه صورت آزاد برگزار شد و بانوان ورزشکار در۶ رشته با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش ثلاث جشنواره ی فرهنگی بانوان درتمامی رده های سنی وبه صورت آزاد برگزار شد و بانوان ورزشکار در۶ رشته با هم به رقابت پرداختند.
به همت اداره ی ورزش وجوانان وهمکاری شورای شهروشهرداری جشنواره ی فرهنگی ورزشی بانوان در رده ی سنی نونهال،نوجوان ، جوان وبزرگسال درسالن ورزشی امام خمینی (ره)برگزار شد.
در این جشنواره حدود۱۵۰نفرشرکت کننده در بازیهای لی لی،بسکتبال،دارت،بدمینتون،یه قل دوقل و طناب زنی با هم به رقابت پرداختند.
یوسف حسن پور رئیس اداره ورزش وجوانان با حضور در این جشنواره ضمن تقدیرازبانوان ورزشکارگفت:هدف ازبرگزاری این جشنواره پرکردن اوقات فراغت بانوان شاغل وخانه دار بود که برای اولین بار این حرکت فرهنگی ورزشی انجام شده است.
زهرا نوری مسئول برگزاری جشنواره در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت :باتوجه به شرایط بانوان در سطح شهر بر این شدیم که با برگزاری این جشنواره محیطی آرام و شاد جهت تفریح و گذراندن اوقات فراغت بانوان ایجاد کنیم. جا دارد از مربیان ورزشی مختلف که ما را یاری کردند تشکر نمایم.
زهرافاریابی

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن