بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49709
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:جمعه 2 شهریور 97 9:40 ب.ظ

فرماندار شهرستان کنگان مطرح کرد:

توسعه کنگان در بخش های مختلف را شتاب خواهیم داد

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: توسعه اسکله کنگان، آغاز عملیات اجرایی اسکله سیراف، تکمیل فاز نخست پروژه دهکده گردشگری، توسعه روستایی و گاز کشی به محلات مختلف بندر کنگان از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

 

 

به گزارش ثلاث، فتح الله نوروزی فرماندار در خطبه بین دو نماز جمعه این هفته کنگان افزود: توسعه اسکله کنگان و آغاز عملیات اجرایی اسکله سیراف، اختصاص۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل فاز نخست پروژه دهکده گردشگری و هزینه ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستایی از جمله اقدام های انجام شده در این شهرستان است.
وی اظهار داشت: اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای لاورده و لاورگل، پایان پروژه لوله کشی گاز به همه محله های شهر کنگان، احداث ۶ زمین ورزشی و اجرای کلینیک تخصصی از جمله دیگر پروژه های اجرایی در این شهرستان است.
نوروزی همچنین بر مشارکت سرمایه گذاران در اجرای پروژه ها به خصوص در بخش گردشگری تاکید کرد.
فرماندار کنگان استان بوشهر افزود: با توجه به محدودیت فضای آموزشی امسال از محل اعتبارات نفت و کمیته برنامه ریزی عملیات اجرایی ۹ باب فضای آموزشی در این شهرستان آغازمی شود.
وی بیان کرد: با پیگیری های بعمل آمده میزان کمک های نفت به شهرستان کنگان در سال جاری در مقایسه با سال مشابه سه برابر می شود.

۷۲۰۰ تومان یارانه دولت به ازای هر متر مکعب آب مصرفی مردم

فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: ما به ازای هر متر مکعب آب دریافتی ۷۵۰۰ تومان می پردازیم و همین آب را با بهای ۳۰۰ تومان در اختیار مردم می گذاریم و به عبارتی دولت به ازای هر متر مکعب ۷۲۰۰ تومان یارانه می پردازد.

نوروزی تصریح کرد: مردم با سرمایه گذاری در حوزه بخش خصوصی در توسعه شهرستان کنگان سهیم باشند. سرمایه‌گذاری مهمترین بخش در توسعه اقتصادی و توسعه ‌پایدار است.

فرماندار کنگان با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: با توجه به اهمیت عید غدیر خم، برنامه های این دهه باید با محوریت مردم برگزار شود.
فرماندار کنگان با گرامیداشت هفته دولت افزود: صداقت، مسئولیت پذیری، ساده زیستی و مردمی بودن از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر است.
وی تاکید کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید تحقق فرامین رهبرمعظم انقلاب و تاسی از سیره شهیدان والامقام دولت است./ ابوذر حسین پور

 

عکس: رضا زیارتی

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. حمید says:

    سلام
    لطفا از فرماندار محترم و دوست داشتنی سوال کنید که دلیل تایید و افتتاح کلینیک پزشکان نیکان در خیابان ابوذر با این همه مشکلات ترافیک و سد معبر و یک طرفه بودن و نداشتن پارکینگ در این قسمت چه بوده است ؟؟

    واقعا چرا خودسرانه یک تصمیم گرفته میشه بدون اینکه یک ذره اهمیت به مردم آن محله داده شود ؟؟

    اگر جناب فرماندار و نماینده محترم شورا بعنوان خادم این مردم معرفی شده اند.. کار خادم ها این نیست که بدون رضایت این کارها صورت بگیره و اگر این آقایون پادشاه مردم هستند دیگر حرفی نیست.!

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن