بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50420
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 15 مهر 97 6:38 ب.ظ

از سرمایه گذاران بخش درمان حمایت کامل می کنیم

الماسی: درمانگاه شبانه روزی نیکان کنگان، خدمات خود را گسترش دهد

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: مسئولین درمانگاه شبانه روزی نیکان کنگان خدمات خود را به خوبی گسترش دهند؛ قطعا ما از سرمایه گذاران بخش درمان، مانند درمانگاه نیکان، حمایت کامل می کنیم.

دکتر سکینه الماسی نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در خصوص راه اندازی نخستین درمانگاه شبانه روزی و خصوصی( جنوب استان بوشهر) در بندر کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: توجه به حوزه سلامت از مهمترین و اصلی‌ترین اولویت های کشور است. تامین سلامت مردم نیازمند سرمایه‌گذاری و تخصیص منابع پایدار است که بخشی از این مهم می تواند توسط بخش خصوصی میسر شود.

وی ادامه داد: باید امکانات لازم را فراهم کنیم تا مردم در دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی با مشکل مواجه نشوند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر با تاکید بر این که تداوم ارائه خدمات درمانی در گرو تخصیص اعتبارات پایدار است، ادامه داد: زمانی که اقدام به انجام کاری می کنیم، باید بطور مستمر باشد تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند؛ از این رو، سرمایه گذاران و خیرین در این راستا می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

الماسی عنوان کرد: حضور سرمایه گذاران در حوزه درمان می تواند باعث افزایش رقابت شود؛ رقابتی که می تواند به بزرگترین عامل در بهبود کارایی و نهایتا ارائه کیفیت خدمات بدل شود و از قِبل این مسیر درست، سودآوری مناسبی را نیز برای سرمایه گذار در پی داشته باشد که هم مردم سود کنند و هم سرمایه گذار.

وی افزود: انتظار می رود که مسئولین درمانگاه نیکان کنگان نیز اولویت های اصلی خود را بر پایه خدمات متنوع و با کیفیت، مطابق با استانداردهای موجود در مرکز کشور ایجاد کنند و مطمئنا جز این نخواهد بود.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر تاکید کرد: انتظار دیگر ما این است که درمانگاه نیکان و دیگر درمانگاه های خصوصی و حتی دولتی در تکریم ارباب رجوع، همت ویژه به خرج دهند؛ خدمات خود را تا جای ممکن با هزینه مناسب به مردم ارائه دهند و اینکه مردم بتوانند از طریق بیمه ها نیز از آنان خدمات بگیرند.

الماسی اظهار داشت: از حضور سرمایه گذاران عزیز در بندر کنگان( به عنوان بخشی از حوزه انتخابه خود)، تشکر می کنم. از اینکه این بزرگواران، کنگان را به عنوان مکانی مناسب جهت سرمایه گذاری انتخاب کرده اند، قدردانی می کنم. از درمانگاه نیکان و دیگر مراکز درمانی که در ارائه خدمات با کیفیت به مردم همت می ورزند، حمایت کامل خواهم کرد و امیدوارم این موضوع عاملی جهت حضور دیگر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در تمام حوزه ها در جنوب استان بوشهر شود.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن