بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50497
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 مهر 97 6:40 ب.ظ

وعده ی الماسی تحقق یافت؛

روستاهای بهارستان و بیدخون به شهر ارتقا یافتند

سکینه الماسی نماینده مردم شهرستانهای دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی از ارتقا روستاهای بهارستان از توابع شهرستان جم و بیدخون از توابع شهرستان عسلویه به شهر خبر داد.

الماسی با اعلام این موضوع گفت هیات دولت در جلسه امروز خود با پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر ارتقاء روستاهای بهارستان و بیدخون به شهر موافقت نموده و این مهم ظرف چند روز آتی به وزارت کشور ابلاغ می گردد.

نماینده مردم شهرستانهای دیر کنگان جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از این اتفاق مهم،ابراز امیدواری کرد با ارتقاء روستاهای مذکور به شهر،بتوان خدمات مناسب تری به شهروندان بهارستانی و بیدخونی ارائه داد.
الماسی خاطرنشان ساخت تحقق این آرزوی دیرینه یکی از دغدغه های اصلی وی در دوران نمایندگی مجلس بوده و برای به ثمر نشستن آن جلسات کارشناسی متعدد و پیگیری های شبانه روزی صورت گرفته است.
وی از حسن نظر و همکاری زاید الوصف دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور بواسطه این موضوع قدردانی نموده و از دکتر گراوند استاندار بوشهر و دکتر جلالی مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور بواسطه ی همراهی و مساعدتشان تشکر نمود.

?گفتنی است شهر بهارستان جم با جمعیت بالغ بر ۶ هزار نفر و بیدخون نیز با جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر در شهرستان جم و عسلویه قرار دارند/آوای بوشهر

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. دریادل says:

    رای دهند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن