بروز شده در : شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 10:36 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 5124
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 مهر 93 0:55 ق.ظ

امام جمعه اهل سنت

جمهوری اسلامی، طلایه دار وحدت و انسجام امت های اسلامی است

  کشور نیازمند روحیه جهادی است  به گزارش ثلاث، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اهل سنت شهرستان کنگان گفت: کشور در شرایط کنونی نیازمند روحیه جهادی در همه عرصه هاست. سردارفتح الله جمیری درآیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اهل سنت […]

 

کشور نیازمند روحیه جهادی است  IMG_0232

به گزارش ثلاث، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اهل سنت شهرستان کنگان گفت: کشور در شرایط کنونی نیازمند روحیه جهادی در همه عرصه هاست.

سردارفتح الله جمیری درآیین تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اهل سنت شهرستان کنگان افزود: روحیه جهادی رزمندگان اسلام درهشت سال دفاع مقدس باعث شد تا ابهت شرق وغرب درهم بشکند.

وی با مروری برجریان انقلاب اسلامی از شکل گیری تا پیروزی به نفوذ انقلاب درسطح منطقه و جهان اشاره کرد و ادامه داد: بیداری اسلامی، طلم ستیزی، همدلی فرق و مذاهب در کشورهای اسلامی از ثمرات بارز انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام امت و خلف صالح ایشان در سطح دنیا بویژه جوامع اسلامی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز به برکت انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت، حوزه نفوذ جمهوری اسلامی شرق وغرب را درنوردیده و ملت های مسلمان و غیرمسلمان درکشورهای مختلف چه درسطح خاورمیانه و چه در دنیا جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود در جهاد با دشمنان و ایستادگی در برابر زر و زور قرار داده اند.

جمیری با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و نیز گروهک تروریستی داعش به عنوان دست نشانده آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع عرب گفت: دشمنان با توحش، جنایت و با شعار دولت اسلامی از طریق گروهک تروریستی و دست نشانده داعش پروژه توقف موج اسلامی گرایی و ایجاد موج اسلام هراسی را دنبال می کنند که نتیجه کارشان شکست است.

وی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و حضور اهل سنت درهمه عرصه های انقلاب درچند دهه گذشته را از ثمرات انقلاب وحدت آفرین اسلامی دانست و اظهار کرد: روحیه جهادی برادران اهل سنت دردفاع از اسلام، قرآن و انقلاب ستودنی است.

در آغاز این مراسم سرهنگ پاسدار یاسین اکبا فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شهرستان کنگان ضمن ارائه گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: این برنامه برای اولین بار و با هدف تالیف قلوب و تجلیل از مجاهدت و از جان گذشتگی برادران اهل سنت برگزار شده است.

دراین آیین خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان اهل سنت شهرستان کنگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

جمهوری اسلامی، طلایه دار وحدت و انسجام امت های اسلامی است شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت

در ادامه امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: هم اکنون ایران اسلامی پرچمدار اتحاد و همدلی در جهان اسلام است و این از برکات انقلاب، امام خمینی و مدیریت مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است و همه باید شکرگذار این نعمت ها باشند.

شیخ محمد جمالی درآیین تجلیل از خانواده های شهدا و رزمندگان اهل سنت شهرستان کنگان با اشاره به تلاش جمهوری اسلامی ایران برای اتحاد جهان اسلام افزود: یکی از برکات همدلی و وحدت درجامعه امنیت به عنوان عنصر حیاتی است که برخی کشورهای اسلامی ازجمله عراق، سوریه از خلا آن رنج می برند.

وی جنایات گروهک تروریستی داعش درعراق و سوریه را محکوم کرد و گفت: وحدت و همدلی امت اسلامی راه مبارزه و پیروزی بر این جریان دست نشانده آمریکا و غرب است.

جمالی با نکوداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: حضور اهل سنت در حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس و تقدیم چندین شهید، ایثارگر و رزمنده در کنار شیعیان مصداقی از وحدت شیعه و سنی درجمهوری اسلامی است که حفظ این وحدت حول مشترکات و اطاعت از فرامین رهبری معظم انقلاب تداوم بخش راه شهیدان است.

وی با تقدیر از نگاه الهی امام راحل و خلف صالح ایشان به تحکیم وحدت اسلامی یادآورشد: جمهوری اسلامی، طلایه دار وحدت و انسجام امت های اسلامی است.. / ابوذر حسین پور

 

IMG_0237

 

نظرات

  1. مستندی از خشک شدن رودخانه جنگل گلوبردکان ریز says:

    http://www.rizpad.ir/fa/index.asp?P=NEWSVIEW&ID=530

  2. میر آب says:

    میشه بفرمائید قبل از خشک شدن رود خانه چرا بفکر نبودید؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن