بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47033
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 اردیبهشت 97 7:35 ب.ظ

برگزار شد

تجلیل از جانبازان بیمارستان کنگان+ عکس

در آیینی با حضور امام‌جمعه کنگان، مدیران و جمعی از پرسنل و مسئولین بخش‌های بیمارستان کنگان از جانبازان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تجلیل شد. 

در آیینی با حضور امام‌جمعه کنگان، مدیران و جمعی از پرسنل و مسئولین بخش‌های بیمارستان کنگان از جانبازان بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تجلیل شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، امام‌جمعه کنگان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از افتخارات جانبازان عزیز این است که یک روز را مصادف با میلاد بزرگ جانباز کربلا، حضرت عباس، به نام آن‌ها نام‌گذاری شده است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به‌عنوان ولی‌فقیه زمان، جانباز می‌باشد و این افتخاری برای همه جانبازان عزیز کشور نیز است.
امام‌جمعه کنگان خاطرنشان کرد: بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس، شخصی است که امام حسین (ع) به وی خطاب می‌کند ” جانم به قربانت “.
حجت‌الاسلام محمودی عنوان کرد: امام صادق (ع) در زیارت‌نامه ابوالفضل العباس خطاب به این بزرگ‌مرد می‌فرماید ” سلام خدا، سلام ملائکه و سلام انبیا بر تو باد ” و درجایی دیگر از این زیارت‌نامه، حضرت عباس را ” بنده صالح ” خطاب می‌کند.
وی ادامه داد: درود می‌فرستم بر همه جانبازان و مخصوصاً جانبازان مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و از برگزارکنندگان این مراسم ارزشمند کمال تشکر و قدردانی را به عمل می‌آورم.
حضرت عباس نمونه بارز ایثار و وفاداری است
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت عباس و روز جانباز اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس نمونه بارز ایثار، ازخودگذشتگی و وفاداری است.
دکتر حسن حیدری افزود: دین و مذهب ما معدنی ارزشمند از معنویات است، برگزاری مراسمات دینی مذهبی می‌تواند باعث اتحاد و ایثارگری ما در مقابل سیاست‌های خصمانه دشمن باشد.
در پایان این مراسم، هدایایی به‌رسم یادبود به همراه تقدیرنامه‌ای با امضای رییس بنیاد شهری شهرستان و رئیس بیمارستان امام خمینی به جانبازان این مرکز درمانی اهدا شد.
این مراسم در محوطه بیمارستان و زیر پرچم برگزار شد.

 

 

عکس: زینب صفایی

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن